Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Термінал самообслуговування затиснув гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ShiNeko 29 января 2022, 17:09
27 січня 2022 року я в терміналі самообслуговування Приватбанку вносила гроші на свою картку. Але термінал затиснув купюру номіналом 500 грн. Так як купюра була затиснута, вона не зарахувалась на мій рахунок, а на терміналі з’явився напис, що він не приймає готівку через несправність. Я терманово подзвонила на гарячу лінію, не відходячи від терміналу, повідомила про те, що гроші застрягли в терміналі. Мені відповіли, що не бачать, що проводились операції. Звістно, що не видно, так як купюра застрягла в приймачу, де частину купюри було видно, я навіть звобила фото. Створили заявку 24187000. Сьогодні прийшла відповідь, що не виявлено збою. Я знов подзвонила на гарячу лінію, повідомила, що не згодна з рішенням, прошу допрацювати. Відкрили заявку 24197670, яку закрили меньш ніж через дві години. Звернулася в онлайн чат, скинула фото затиснутої в терміналі купюри. Мені сказали, що неможливо підтвердити дату створення фото, але ж можна на телефоні. Написала, що можуть подивитися записи з камер спостереження магазину, в якому знаходиться термінал. Відкрили нову заявку, яку закрили меньш ніж через годину! Не знаю, хто забрав купюру: інкасатор чи хто, так як купюра могла випасти після відкриття терміналу, але підтримки і внутрішнього розслідування нуль. Що можна звобити через годину після прийому заявки?
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2022, 19:32
Добрий вечір!
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних спеціалістів. По результату перевірки, вам зателефонує наш фахівець.
Додатково, з оператором чата проведемо бесіду для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 1

+
0
ShiNeko
ShiNeko
31 января 2022, 14:17
#
Питання вирішено. Дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Термінал самообслуговування затиснув гроші