Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неправомірні та вибіркові дії по відношенню до клієнта. Нанесення шкоди діловій репутації. Нанесення фінансових збитків.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MKorolenko 16 января 2022, 9:11
Нас три ФОПи. Займаємося роздрібною торгівлею продуктами харчування. Працюємо разом задля того, щоб якось протистояти натиску продуктових мереж та перерозподілити між собою обов’язки з метою більш ефективного використання свого ресурсу. Особисто я займаюся фінансами та роботою з державними та комерційними установами.
Співпрацюємо з Приватбанком 12-й рік. Маємо розрахункові рахунки, зарплатні проекти, користуємося кредитними та лізинговими продуктами, послугами еквайрингу. Лише за 2021 рік Приват отримав від нас понад 350 000 грн. у вигляді різних відсотків та комісій (погодьтеся, для малого бізнесу не так уже й мало!), в тому числі: понад 200 000 грн. за користування послугами еквайрингу, понад 46 000 грн. за фінансовий лізинг, понад 84 000 грн. в якості %% за користування кредитними програмами КУБ тощо.
Звернення пов’язане з тим, що банк, як я вважаю, неправомірно наклав на одного з ФОПів пеню в розмірі 7 500,00 грн. (5% від суми отриманого кредиту) за, начебто, нецільове використання кредиту. Мається на увазі те, що ФОП отримав від цього ж банку ще один кредит. І цими коштами «перекрив» попередній. Хочу надати пояснення по суті питання. По-перше, коли ми подавали заяву на отримання цього кредиту, в ній було зазначено, що гроші потрібні на поповнення обігових коштів. Обігові кошти можуть використатися в тому числі і на погашення кредитних зобов’язань. По-друге, Приватбанк, маючи інформацію, що в ФОПа був один непогашений кредит КУБ, запропонував взяти ще один. В цільовому призначенні кредиту, яке було описане у кредитному договорі зазначалося, що кредит надається «на фінансування поточної діяльності Клієнта». Одним із аспектів поточної діяльності є виконання фінансових зобов’язань перед кредиторами.
Окрім того, тлумачення нецільового використання кредитних коштів в даному випадку вважаю з боку банку абсолютно непрофесійним, як для фінансової установи. Позаяк, якби новий кредит було перераховано Приватбанком на мій кредитний рахунок з від'ємним сальдо, це б могло вважатися погашенням кредиту за рахунок кредитних коштів. В даному ж випадку мають місце наступні операції (згідно з фінансовим та бухгалтерським обліком): 1) перерахування банком кредитних коштів на поточний рахунок підприємства; 2) кредитні кошти, надійшовши на рахунок підприємства, перетворюються на обігові кошти (навіть Приватбанк ставиться до них, як до власних коштів клієнта, оскільки за використання кредитних коштів банком стягується додаткова комісія у розмірі 3%, а у разі використання кредитних коштів, які надійшли на поточний рахунок клієнта, така комісія не застосовується; 3) старий кредит погашається за рахунок обігових коштів клієнта.
Отже, накладення штрафу за «нецільове використання кредитного ресурсу» вважаю неправомірним, а також вибірковим, оскільки мені відомо, що в Приваті один кредит «перекривають» іншим багато клієнтів, в тому числі і моїх знайомих. Це неважко з’ясувати, перевіривши всі видані Приватбанком кредити КУБ та джерела їх погашення.
Прошу провести перевірку Приватбанку з питання правомірності накладення пені за нецільове використання кредитних коштів. Оскільки конкретні дії цієї установи, а саме стягання штрафу та АРЕШТ РАХУНКУ підприємства, призвели до прямих фінансових збитків (неможливість вчасно сплачувати за рахунками, припинення відвантаження товарів від постачальників, внаслідок чого, втрата клієнтів), та зашкодили діловій репутації підприємця.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2022, 10:37
Добрий день!
Банк керується умовами та правилами банківського обслуговування розміщеними на сайті банку згідно з якими здійснюється обслуговування всіх клієнтів і надання банківських послуг.
Виходячи з даних відгуку та інформації в заявці до нього, мова йде про іншого клієнта ФОП по якому виникла дана ситуація. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням самого клієнта. Клієнт може самостійно звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24, щоб отримати інформацію по результату розгляду його питання.

Комментарии - 1

+
0
MKorolenko
MKorolenko
16 января 2022, 11:15
#
Дуже зручна відповідь. Із зрозумілих причин. Клієнт вже звертався до банку. Звернення номер 32223787. І йому надійшла відповідь про те, що кошти з його заарештованого рахунку «успішно спрямовано на погашення заборгованості за кредитною угодою». Тобто неправомірно стягнено пеню в розмірі 7500 на користь банку. Успішно стягнено.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Неправомірні та вибіркові дії по відношенню до клієнта. Нанесення шкоди діловій репутації. Нанесення фінансових збитків.