Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Подвійне списання грошей ПриватБанком без повідомлення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
YevheniyaV 7 января 2022, 23:07
При покупці 6січня 2022р. у торгівельній мережі атб на касі(місто Маріуполь, магазин #0403, каса#6) стався сбій терміналу під час сплати за товар, касир сказала повторити сплату, бо платіж не пройшов, що я довірливо зробила, повторно приклала платіжну картку до терміналу, гроші списали, чек видали, забрала товар, ушла.

Через добу ввечері 7січня2022 надійшло смс від ПриватБанку «списання коштів» ні хто, ні де, ні чому вказано не було. У додатку в інтернет-банкінгу, доречі, ця операція не відбилась, а баланс на рахунку зменшився без роз’яснення та розшифрування списання коштів. Я допустила, що це протиправні дії вчиняють шахраї.
Заблокувала картку. Дивлячись на суму списання впізнала, що це рівно сума вчорашньої покупки.
Зв’язалась з оператором ПриватБанку, що мене намагалась запевнити, що це списання за покупку добової давності!!! але ж її вже було сплачено!!, баланс как картці вже зменшився 06січня на розмір вартості товару і охорона магазину мене б не випустила б з несплаченим товаром.
7січня цю ж суму без мого погодження, без упереджувального смс з кодом тощо списали знову, коли я знаходилась вдома і нічого не купувала взагалі. Гроші, нібито, обіцяють усно повернути протягом 120 діб після розгляду мого звернення «всіма сторонами спору».

Читаю, що такі випадки не одиничні і суми немалі.

Яким чином така значна фінансова установа, як ПРиватБанк допускає таку недбалість та порушення платіжної дисципліни?! Дії містять явні ознаки фінансового шахрайства, навмисні дії чи ні має з’ясувати контролюючий орган.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2022, 10:20
Добрий день!
Проведення платежів та їх оскарження здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою. Виходячи з опису ситуації, ймовірно, що торгова точка не списала суму одразу, а кошти були зарезервовані на картці, після чого, замість списання вже зарезервованої суми до банку надійшов запит на списання такої ж суми окремо. Якщо ви вже звернулись в підтримку та подали заявку на оскарження оплати, достатньо очікувати. Правилами платіжної системи передбачено регламент до 120 днів та зі своєї сторони ми зробимо все, щоб заявка була опрацьована якомога швидше. За результатом обробки заявки ми відправляємо повідомлення.

Комментарии - 1

+
0
Jokets
Jokets
8 января 2022, 7:53
#
Какое нарушение? Как раз таки по правил взаиморасчётов это ситуация вполне допускаема и нормальна так как сума оплаты может снятся не сразу, а в течение 11 дней ибо есть резерв. Так и у вас, в банк пришел запрос от ТТ что будто оплатили дважды и суму заблокировали если выписках нету списания.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Подвійне списання грошей ПриватБанком без повідомлення