Приват нарушает условия своего же договора
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Никакой обратной связи с банком не было и нет, не названа причина отказа в обслуживании, нарушен полностью раздел 1.1.8. договора, вы обязаны мне в письменной форме указать на причину прекращения дальнейшего сотрудничества. Ваш договор не предполагает разрыв деловых отношений без объяснений
- +
- +15
- Toxa David
- 24 ноября 2021, 14:37
- #
Не защищаю банк просто обращаю внимание клиента на хитрую формулировку в договоре с банком: вы обязаны мне в письменной форме указать на причину прекращения дальнейшего сотрудничества — 1.1.8.4. Про розірвання Договору Банк повідомляє Клієнта шляхом направлення повідомлення способом, узгодженим Сторонами у п. 1.1.3.2.1. цього Договору.
1.1.3.2.1. Банк має право для різних цілей (належного інформування Клієнта про внесення змін до Договору, розірвання Договору (закриття рахунку)… направляти Клієнту повідомлення, використовуючи будь-які зазначені канали зв’язку на розсуд Банку: відправлення СМС-повідомлень на мобільний телефон Клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатка «Viber», поштовий лист; телеграма; повідомлення електронною поштою; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах; IVR-обдзвін; комунікації у Системі «Приват24…
Сторони узгодили, що повідомлення Банку, направлене у спосіб, узгоджений Сторонами у цьому пункті, є належним та достатнім та не потребує інших додаткових узгоджень із Клієнтом.
То есть нигде не указано что банк обязан давать клиенту обьяснения в письменной форме с указанием причины прекращения дальнейшего сотрудничества.
1.1.3.2.1. Банк має право для різних цілей (належного інформування Клієнта про внесення змін до Договору, розірвання Договору (закриття рахунку)… направляти Клієнту повідомлення, використовуючи будь-які зазначені канали зв’язку на розсуд Банку: відправлення СМС-повідомлень на мобільний телефон Клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатка «Viber», поштовий лист; телеграма; повідомлення електронною поштою; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах; IVR-обдзвін; комунікації у Системі «Приват24…
Сторони узгодили, що повідомлення Банку, направлене у спосіб, узгоджений Сторонами у цьому пункті, є належним та достатнім та не потребує інших додаткових узгоджень із Клієнтом.
То есть нигде не указано что банк обязан давать клиенту обьяснения в письменной форме с указанием причины прекращения дальнейшего сотрудничества.
- +
- +15
- Toxa David
- 24 ноября 2021, 14:44
- #
Кроме того есть интересная формулировка в п. 1.1.8.2. — у випадку виникнення у Банку підозри або виявлення ознак незаконних операцій із платіжним інструментом з боку Клієнта…
То есть как в 37-м только на основании возникшего подозления…
То есть как в 37-м только на основании возникшего подозления…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Профільними фахівцями було проведено детальну перевірку та надано зворотній зв'язок. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Ваше обслуговування в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» призупинено. Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим.