Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Система безпеки на нулі!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Добрий день. Відбулась така ситуація: із моєю карткою ПриватБанку було здійснено шахрайство.
Вдень 29.10.21 на телефон з додатку Приват24 почали приходити сповіщення про зняття коштів. По 249,99 дол. за одну транзакцію. За 2 хвилини таких транзакцій відбулось 6. Перша з них була на 1 дол. (наче, перевірка дійсності картки чи вдалості дій). Далі, по 249,99. В результаті з картки пішло більше 32 тис. грн.
Добре, що телефон був в цей час в руках і побачила, що таке відбувається. Одразу заблокувала картку, але гроші ж вже пішли. У виписці показано, що було оплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає, як автоматична підписка, за якої не потребують підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю та й не уявляю, які цифрові товари стільки коштують.
Одразу звернулась на гарячу лінію ПриватБанку, де повідомила про відповідну оказію. Спеціаліст банку створив заявки на повернення коштів і порадив звернутись до кіберполіції.
Так і зробила, а далі поїхала у відділення ПриватБанку за більш детальною інформацію. Там відповіли, що невідомо, чи зможуть допомогти і запевнили, що такі ситуації раніше не траплялись. Додали також, що протягом 120 днів дадуть відповідь стосовно можливості повернення грошей.
Питання в тому, як платіжна система банку допустила списання чималої суми коштів без автентифікації і з перевищенням лімітів? А також, чи в безпеці наші кошти у вказаному банку?

Не стала чекати 4 місяці і через тиждень (не знаю, чому не зробила так раніше) вирішила звернутись безпосередньо туди, куди пішли кошти. Не минуло і чотирьох днів, як компанія Apple повернула вкрадені гроші, за що їм вельми вдячна. Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не надіслали, тому бути їх клієнтом більше немає бажання.
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2021, 19:32
Добрий вечір!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 1

+
+2
Oleg0969
Oleg0969
21 ноября 2021, 7:58
#
Тільки читав статтю про затримання співробітника, не рядового між іншим, вашого банку, що передавав дані ВІП клієнтів на сторону за винагороду. І ви маєте совість наполягати що клієнт винен?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка