Преміальні картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
була замовлена картка World Black Edition для того, щоб «Відчути всі переваги з преміальним обслуговуванням» замість картки Visa Gold. З липня 2016 року мала 2 договора страхування від Приватбанку «Захист на кожен день» і просрочки по платежам не було. Хочу зауважити, що за цей перід було здіснено перевипуск картики і збережено усі умови по страхуванню, а саме «Страховий платіж автоматично перераховується з вашої картки щомісяця"(скрін листа від Приватбанку на фото). Але це все діє якщо ти не є власником преміальної картки. А власники VIP карток повинні самі перевіряти чи збережено нову картку для списання чи ні. Бо якщо раніше надходили листи, які попереджували про черговий платіж, то тепер вони не будуть надходить. І наявність коштів на рахунку і укладенний договір про «автоматичний платіж» то нідочого. Бо настав страховий випадок по одному з договорів, а платіж «автоматичний» не надійшов до страхової. Тому якщо бажаєте стати власником преміальної картки 300 разів подумайте, чи воно Вам треба. І фраза в кінці листа від Приватбанку зі смайликом «Якщо з вами трапилася неприємна ситуація, пам’ятайте, у вас і ваших близьких є надійний захист! 😉» в цій ситуації виглядає як жарт на Хелловін. Бо як раз близька людина зі зламаною рукою, а Приватбанк розводить руками і пояснити як так сталось не може.
Ваше питання вже на перевірці у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.