Викраденні кошти з картки Універсальна ПриватБанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 29 октября 2021, 18:02
- #
«Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації…» — неправильно вы сделали еще до этой ситуации, когда приняли решение стать клиентом данного банка. :(
- +
- 0
- StarFighter27
- 29 октября 2021, 20:09
- #
Нечего было светить универсалку на всяких сомнительных сайтах
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
02.10.21 на свій мобільний телефон отримав смс про зняття коштів у сумі 8105,09 грн. Була спроба ще одного зняття, але ПриватБанк завчасно заблокував картку за підозрою в шахрайстві.
Я відразу зателефонував до ПриватБанку оператору на 3700 і відразу повідомив про дані обставини. Оператор відповів що дану карту уже заблоковано з підозрою про шахрайство. Співробітник Банку відповів, що мої кошти знаходяться на рахунку Приватбанку в резерві та моє звернення передано до служби безпеки приватбанку. Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві Привату мої кошти будуть повернуті. Також було складенно звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів.
З моєї сторони було написано Заяву до поліції, а також до кіберполіціїї з описом подій що сталися.
Після написання Заяви до поліції мною було повідомлено до ПриватБанку операторові про моє звернення до поліції з проханням включити цю інформацію до мого звернення про повернення коштів та передати це Службі Безпеки ПриватБанку, на що мені було відмовлено з посиланням на те, що це не допоможе та якщо буде потрібно зі мною зв’яжуться додатково.
18.10.2021 р. Я Зателефонував на 3700 дізнатися про результат розгляду стосовно мого звернення на що оператор Юрій мені відповів, що мені відмовлено в поверненні моїх коштів.
Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Попередив відразу коли виявив крадіжку, заяву в поліцію написав, невже це не є для ПриватБанку мотивацією не переводити кошти свого клієнта в невідомому напрямку на рахунки Шахраїв при тому що вони знаходились певний час на рахунках привату? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку.
Кошти були викраденні в рахунок кредитних коштів, тому я ще повинен погашати кредит який я не брав.
Подумайте краще ще раз перш ніж ставати клієнтом ПриватБанку.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Дійсно, в подібних випадках сума блокується на картці та очікує запит на списання від торгівельної точки (сайту), якщо такий запит не надходить, то протягом 10 днів сума стає доступною на картці. У разі ж, якщо сайт подає запит на списання коштів, банк не може в цьому відмовити, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
По одній з оплат, просимо вас перевірити виписку по картці за 07.10.21, однак, на наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити інший платіж немає можливості. Причина в тому, що при оплаті був введений пароль для підтвердження платежу (3DS). Якщо при здійсненні платежу було введено пароль підтвердження — така оплата не може бути оскаржена як шахрайство, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Така оплата можлива лише при веденні коректних даних картки і паролю із смс. В даному випадку, треті особи могли отримати дані як з необережності, так і маючи доступ до фінансового номеру власника картки.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, радимо звернутися в службу підтримки торгівельної точки для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, Приватбанк.