×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Мошенника на олх Остапенко Светлана Это ее моб. +380976193677
Это ссылка двойник, который она сбрасывает, якобы для получения денег.
Это ее моб. +380976193677
Дякуємо вам за небайдужість та за попередження. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися в поліцію.
До речі, в нас на сайті зібрані поради, як не потрапити на недобросовістних осіб. https://privatbank.ua/safeness.
Написать комментарий
Найгірша підтримка користувачів, яка стрімко деградує
Оператор теж нічого грамотнішого не придумав як звалити вину на магазин. От купував по декілька разів на місяць, а тепер, виявляється, в них щось не відповідає вимогам «секюрності» приватбанку.
Вибачаємось, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився негатиний осад. Вже перевіряємо інформацію по вашому випадку. По результату зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
МОШЕНИКИ!
К оплате 50% — 2850 грн
Остальные 50% оплата на почте + услуги НП
Фото профиля shop__electronic.ua
5168 7573 7252 3557
Дмитриева Светлана Болеславовна
После этого этот человек меня заблокировал и все.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
Пропадать гроші з карти!!!
Розуміємо ваші емоції, однак в даній ситуації просимо звернути увагу, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були успішно вказані реквізити картки її власником.
З нашого боку, вже сформована заявка на опротестування операції, яка буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Прекрасний сервіс
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Написать комментарий
Спасибо за помощь
Завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (1)
Приват банк не выполняет предписание Нацбанка о разблокировке карт
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На жаль, інформації вказаної вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли детально розібратись в ситуації та ідентифікувати вас.
Щоб впевнитись, що звертається клієнт власник картки та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (3)
Приятно удивил Приват!!!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (1)
Сотрудник отедения приватбанка отказался обслуживать после попытки сфотографировать оригинал моего ИННа
Наші колеги вже проводять перевірку відносно даної ситуації. За її результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Комментарии (2)
Актуализация данных
Вот только через пару недель после моего визита в отделение мне поступает серия звонков от ПриватБанка и в Приват24 высвечивается сообщение о том, что данные снова нужно актуализировать.
Опустим многоразовые и не всегда успешные попытки добраться до живого оператора, но на выходе имеем:
1) сначала операторами было сказано, что нужно перезагрузить фото документов. допустим. загружаю, получаю подтверждение проверки. но воз и ныне там.
2) на второй попытке разобраться с операторами выясняем, что документы вроде как актуализированы (хотя приват24 все равно просит их загрузить), но надо заполнить дополнительно еще и анкету.
При этом вопросы в анкете несколько неоднозначные, техподдержка отвечает по 10−15 минут, отфутболивая от одного специалиста к другому, и процедура которая должна занимать минут 5 растягивается на часы ожиданий и испорченных нервов.
3) судя по текущему прогрессу, мне придется снова тратить время на то, чтобы пойти в отделение и еще раз, вместе с сотрудником банка проделать эту процедуру по еще одному кругу.
А теперь главный вопрос — почему я вообще должна многократно тратить свое время на то, чтобы делать работу банка? Почему если в вашей системе сбой, то страдать должны клиенты?
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наші колеги перевірять інформацію, щодо вашого звернення у відділення та зв'яжуться за результатом.
Що ж до питання актуалізації даних, то це не наша примха. Необхідність оновлення даних є вимогою регулятора, яку ми виконуємо.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Комментарии (2)
Не ожидайте лучшего
Ми раді запропонувати сервіси, які могли б бути корисними для вас та оформлення страховки, скарбнички чи інших додаткових послуг не є обов'язковим. Ви самі обираєте, що підключати та від чого відмовитись.
Для зручності клієнтів можна керувати такими сервісами в своєму Приват24.
А у разі чого, наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та залюбки підкажуть і допоможуть вирішити питання.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Беззаконня Приватбанку
Шановний клієнт!
Згідно з рішенням Банку, Ваше обслуговування тимчасово обмежено. Для комфортного обслуговування актуалізуйте, будь ласка, ваші особисті дані/документи.
Для актуалізації даних Вам не обов’язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз.
1) Актуалізація даних у відділенні банку — було намагання сфотографувати мене на камеру робочого планшета. На це я звісно згоди не дав з посиланням на норму ст. 307 Цивільного кодексу України.
2) Пройти актуалізацію віддалено, як радить сайт ПБ спробував. Дійшов до повідомлення «Ваші документи успішно пройшли перевірку і оновлені. Дякуємо за співпрацю! Ваш П р и в, а т Б, а н к».
Однак на цьому розблокування рахунку не відбулося, через переписку в Допомога online отримав відповідь: зайти у найближче відділення банку та пройти фотосесію, з чого все і починалося…
Для тих, хто не знає.
Через процедуру фотографування ПБанком свого обличчя пройшла переважна більшість його клієнтів. Добре, що тільки у фас, без у профіль, татуювання та відбитків пальців.
Обґрунтовується таке дійство уже звичною турботою про безпеку нас самих. А в юридичному плані:
— посиланням на дещо притягнуті за вуха норми Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; з травня 2020 року — на пункт Постанови правління НБУ, який дійсно вказує на таку можливість як один з варіантів для вибору банку.
1) Натомість за юридичною силою в нормативній ієрархії Цивільний кодекс є вищим за згаданий Закон, і оскільки його ст. 307 вказує, що фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою, то так і повинно бути. Але ж це Приват, якому українські Закони не писані, а як і писані то так, як він сам їх розуміє.
2) Як з’ясувалося в оголошенні написано НЕПРАВДУ. Актуалізувати дані віддалено через Приват24 — неможливо, навіть незважаючи на повідомлення що «документи успішно пройшли перевірку і оновлені». Це якщо Банк таки хоче тебе сфотографувати.
3) Жодного рішення Банку, за яким моє обслуговування тимчасово обмежено, звісно мені ніхто не пред’являв: ні через Приват24 чи письмово через пошту. Очевидно, що це знову НЕПРАВДА, і його не існує в природі.
4) Приватбанк заблокував мій рахунок, на який мені виплачується заробітна плата. Причому з Державного бюджета України і через державну установу. Тому пояснення ПБ про якусь легалізацію доходів чи фінансування тероризму — як мінімум позбавлені здорового глузду.
5) Не враховуючи трьох письмових баталій, Приват таки обслуговує цей рахунок № 5168 **** **** 2698 БЕЗ МОГО ФОТО з 2010 року. За цей час і з легалізацією, і з тероризмом усе було гаразд.
6) Особу з паспортом громадянина України ідентифікують усі державні та недержавні підприємства, установи та організації: нотаріуси, державні реєстратори, митники, прикордонники, усі інші банківські установи. І тільки Приват, по суті, ставить таку ідентифікацію в залежність від наявності у своїй базі фото клієнта. Для чого збирається така колосальна клієнтська база даних, хто нею оперує, наскільки вона захищена і хто має до неї доступ повинні перевірити Національний банк України та правоохоронні органи.
7) Зараз турбота про мене як клієнта довела до того, що 3 місяці не можу отримати зароблені кошти, утримувати сім'ю, оплатити комунальні послуги, купити ліки та продукти харчування. РАХУНОК І НАДАЛІ ЗАБЛОКОВАНО!!!
8) А це вже порушення ст. 1074 Цивільного кодексу України та ст. 43 Конституції України.
Отже висновок. Позитивні відгуки про ПрівєтБанк залишається писати йому самому про себе. Тому, власне такі відгуки і не підтверджені Мінфіном, як адміністратором сайту.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
У випадку, коли дані клієнта не були актуалізовані своєчасно самим клієнтом, банк вимушений прибігти до тимчасового блокування рахунків, щоб не порушувати чинне законодавство. Бажання клієнта користуватись рахунками не дає банку право ігнорувати вимоги регулятора, коли сам клієнт відмовляється проходити ідентифікацію.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (37)
Ужасная обратная связь
Ничего не меняется
Обратная связь УЖАСНАЯ
Перечисления всех возможных Вариантов ответов что я хочу от банка и о чудо мне нужно нажать 8, нажимаю и что… к сожалению банк не может обработать Ваш запрос…
Самый отстойный банк
Идут на контакт только когда нужно что бы продлили договор
А так, хоть блек, хоть голд — вопросы решить невозможно
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо надавати лише якісний сервіс та завжди готові допомогти. Щоб розібратись в питанні більш детально, звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Кредит
Ми прагнемо, щоб наші клієнти могли користуватись картками та кредитним лімітом і при цьому не сплачувати зайвих комісій. Для зручності на нашому сайті ми розмістили декілька порад, які допоможуть в цьому — https://privatbank.ua/kak
Відсотки нараховуються на суму заборгованості окремо за кожен день та списуються 1-го числа наступного місяця. В своєму Приват24 ви можете бачити суму нарахованих відсотків по картці Універсальна за поточний місяць. Після списання відсотків у виписці по картці доступний детальний розрахунок.
Більш детальна інформація по картці Універсальна, тарифи та умови користування лімітом доступні на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Щоб уточнити деталі ситуації та перевірити інформацію, щодо звернення в підтримку йдемо в приватні повідомлення.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (4)
Начисление балов в программе Бонус +
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Комментарии (2)
отказ обслуживания в супермаркетах по пост-терминалу (карты хеседа)
Співробітники хеседа рекомендують звертаться до адміністрації торгової точки, щоб вони зателефонували на горячу лінію 8 800 500 030 для отримання пошагової інструкції щодо коректної настройки пост-терминалу.
Адміністратор АТБ відповила мені, що вони про ситуацію з картками хеседа ознайомлені. Звернення зробили на керівництво мережі АТБ, а керівництво відправили заявку у Приватбанк. Чекають дій зі сторони банку.
Банк надає можливість здійснення оплат та додатково не обмежує використання карток від БФ Хесед.
У разі виникнення питань при використанні картки, просимо її власника особисто звернутись до підтримки банку через захищений канал на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua
Написать комментарий
Непонятно как работает этот «банк»
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням до відділення.
Написать комментарий
Совершенно не лучший IT-банк
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Банком надається можливість зняття коштів без наявності картки до 5 раз на добу, що включає не успішні спроби.
Що ж стосується питання за вашими зверненнями до підтримки, раніше з вами зв'язувався співробітник банку та надав консультацію щодо цього питання.
Комментарии (4)
Мошенник осторожно!!! карта 5355 0762 2183 7289
Мошенник осторожно!!! карта 5355076221837289
Меркушев Виктор Иванович
мошенник на олх
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий