Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Spirit1 3 марта 2021, 11:07
Написала мне на вайбер мошенница Остапенко Светлана Svetlana Ostapenko, что хочет приобрести у меня мою готовую вышитую работу на олх. Затем попросила отправку доставкой олх, её слова: «Я оформлю доставку олх вас устроит деньги заплачу. Там всё просто». Я ответила, что никогда не отправляла таким образом, но она заверила, что мол, помогу, ничего сложного. Далее, сбрасывает ссылку, перейдя по которой мне нужно ввести свои данные карты, якобы, для зачисления суммы, которую она уже перечислила через защиту олх покупок. Но одно из последних её сообщений дало мне понять, что это развод. Сообщение следующее: «И на карте должно быть минимум 1100 гривен ради безопасности». Т. е. она вписала именно 1100 грн., т.к. моя продаваемая работа стоила 1100, чтобы именно эта сумма снялась с моей карты. Бог отвёл, я не попалась, т.к. залезла в инет и почитала, как происходит на олх защита покупки, но хочу уберечь других от этой мышеловки. Вся переписка сохранена принтскринами. http://olxua.delivery-z.me/
Это ссылка двойник, который она сбрасывает, якобы для получения денег.

Это ее моб. +380976193677
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:37
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість та за попередження. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися в поліцію.
До речі, в нас на сайті зібрані поради, як не потрапити на недобросовістних осіб. https://privatbank.ua/safeness.
Проблема решена
zemanpsv 3 марта 2021, 10:51
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Возрождения, 1
Пробували додзвонитися до оператора? Ще той квест і 15хв вирваних з життя. Абсолютно непотрібний бот, який не може перевірити проблему, стверджує що її немає і вперто не дає порозмовляти з оператором, пропонуючи непотрібні варіанти.
Оператор теж нічого грамотнішого не придумав як звалити вину на магазин. От купував по декілька разів на місяць, а тепер, виявляється, в них щось не відповідає вимогам «секюрності» приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:21
Добрий день!
Вибачаємось, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився негатиний осад. Вже перевіряємо інформацію по вашому випадку. По результату зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ira2603 3 марта 2021, 9:48
На сайте ИНСТАГРАМ у продавца shop_electronic.ua заказала телефон стоимостью — 5700 грн. И перевела предоплату.
К оплате 50% — 2850 грн
Остальные 50% оплата на почте + услуги НП
Фото профиля shop__electronic.ua
5168 7573 7252 3557
Дмитриева Светлана Болеславовна
После этого этот человек меня заблокировал и все.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:09
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема решена
Viktoria091015 3 марта 2021, 8:37
Це був мій улюблений банк! Але 24 лютого я робила покупку у закордонному магазині на суму 85.50 £ о 16.33, покупка була підтверджена кодом, при цьому глюків на сайті не було, а 26 лютого зранку у 8 годині приходить сповіщення що з мене ще списали 120 $ за 24 лютого 14.42, але я не змогла б зробити ту покупку бо на карті не було таких коштів о тій годині, в терміналі я поповнила карту о 15.20 і тільки після цього зробила покупку! Питання в тому ще що в мене тепер виходить борг в 5 365 грн, бо кредитний ліміт 3000 а на рахунку було більше 1000 грн, і як можливо було списати більшу суму, банк же автоматично відхиляє оплату коли на карті немає таких коштів, я дуже розчарована, подала заяву на повернення коштів але результату 0!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:29
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції, однак в даній ситуації просимо звернути увагу, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були успішно вказані реквізити картки її власником.
З нашого боку, вже сформована заявка на опротестування операції, яка буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Dzendux 3 марта 2021, 8:12
Звернувся за онлайн-консультацією. То не тільки якісно проконсультували в чаті, а ще і просто допомогли, зробили все за мене. Люблю Приватбанк, довгі роки є клієнтом і ніколи не зміню на інший. Зручність Приват24 очевидна, у інших банків зовсім не так клієнторієнтовано.
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 10:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Минфин
Ответ администратора
3 марта 2021, 10:23
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.03.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

.

123Elena123 3 марта 2021, 2:06
Банк заблокував карту через підозри у шахрайстві. Я звернулася на гарячу лінію і мені сказали що потрібно прийти у відділення і надати оригінали документів для розблокування. Прийшовши у відділення, працівники банку сказали що банк обмежив користування послугами в односторонньому порядку і мені потрібно дзвонити на гарячу лінію. Мені по 10 раз перекидували з гарячої лінії на операторів у відділенні. В кінці кінців мені повідомили причину і порадили написати заяву в головне управління. Через 5 днів мені зателефонували і повідомили що по моїй карті проходили транзакції, оплата за якісь послуги з Інтернету, з різних сайтів. В кінці розмовою мені сказали що мою карту розблокують через 15 хвилин. Через 15 хвилин мені телефонують і повідомлять що зі мною мають зв’язатися правоохоронні органи, бо якась лбдина написала заяву у поліції(сума вказана в заяві плюс мінус 100 грн), ще сказали що ця сума не надійшла на мою карту і мене немають права притягнути до кримінальної відповідальності і я маю чекати дзвінка. Пройшло 2 місяці, я не можу нідодзвонитися на гарячу лінію, пишу листи мені кажуть що з вами вже зв’язалися працівники банку, хоча ніхто мені не дзвонив. Я не розумію чому такі неоднозначні думки на рахунок цієї ситуації, то розблоковувати то ні, чому з 3700 перекидають у відділення і навпаки, чому я не можу бути користувачем цього банку? Будь ласка, допоможіть вирішити це питання, я хочу розблокувати свої рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 11:10
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Larisazar 2 марта 2021, 20:04
Оператор онлай, отлично помог
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 20:25
Добрий вечір!
Завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами.
Натали Гудименко 2 марта 2021, 19:22
Отделение по адресу: Харьков, бул. Грицевца, 3-А
По суду были переведены средства на сет Привата. Не выплачивали в течении нескольких месяцев. Подали заявление в полицию, затем в суд. Решение суд вынес- выплатить средства владельцу. В августе 2020 решение суда вступило в силу. Приват игнорировал до октября месяца. Затем заблокировал Карты. Исполнительная служба собрала ВСЕ ДОКУМЕНТЫ и неоднократно отправляла и завозила документы. Сейчас есть предписание Нацбанка о разблокировке и выплате денежных средств. Игнорируют. Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 20:20
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На жаль, інформації вказаної вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли детально розібратись в ситуації та ідентифікувати вас.
Щоб впевнитись, що звертається клієнт власник картки та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Екатерина Сытник 2 марта 2021, 18:07
Приват ооочень приятно удивил. Быстро отреагировали на жалобу о недобросовестном продавце (оплатила покупку, с Привата на Приват), продавец морочил голову сначала с отправкой товара, а потом с возвратом денег. И только благодаря обращению на горячую линию и содействию банка — деньги мне вернулись. Первый банк который так щепетильно подошел к делу и реально помог. Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 18:18
Добрий вечір!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема решена
Maryna04 2 марта 2021, 17:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Левка Лукьяненка, 13-А
Сегодня обратившись в отделение Приватбанка по адресу г. Киев, ул. Тимошенко, 13 а, сотрудник банка Кирило Шуриберко на свой телефон делал фото моего оригинала индификационного кода. На что я конечно сделала замечания и попросила объяснить зачем сотрудник банка фотографирует мои оригиналы документов на свой телефон, не на планшет рабочий! Планшет для понииая присудствовал на столе, перед ним лежил оригинал ИНН. Ответ с его стороны был, что он не обязан показывать мне свои фото с телефона. После данный сотрудник сообщил мне, что обслуживать меня не будет, якобы у него не работает интернет. Пока я ждала, когда освободится другой менеджер, данный сотрудник банка начал обслуживать другого клиента и у него резко вдруг появился интернет. Мало того, что он сфотографировал на свой телефон оригинал моего документа, для чего? так еще и отказался меня обслуживать? Прошу разобраться с данным вопросом и поведением этого сотрудника!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 18:16
Добрий вечір!
Наші колеги вже проводять перевірку відносно даної ситуації. За її результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Проблема решена
GloryaVeris 2 марта 2021, 14:35
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
11 февраля 2021 года пришла ножками в отделение и прошла актуализацию данных с сотрудником ПриватБанка. В нагрузку мне впарили голдкарту и настойчиво пытались впарить медстраховку от какого-то ноунейма — бог с ними, вежливо отказалась и пошла себе дальше.
Вот только через пару недель после моего визита в отделение мне поступает серия звонков от ПриватБанка и в Приват24 высвечивается сообщение о том, что данные снова нужно актуализировать.

Опустим многоразовые и не всегда успешные попытки добраться до живого оператора, но на выходе имеем:
1) сначала операторами было сказано, что нужно перезагрузить фото документов. допустим. загружаю, получаю подтверждение проверки. но воз и ныне там.
2) на второй попытке разобраться с операторами выясняем, что документы вроде как актуализированы (хотя приват24 все равно просит их загрузить), но надо заполнить дополнительно еще и анкету.
При этом вопросы в анкете несколько неоднозначные, техподдержка отвечает по 10−15 минут, отфутболивая от одного специалиста к другому, и процедура которая должна занимать минут 5 растягивается на часы ожиданий и испорченных нервов.
3) судя по текущему прогрессу, мне придется снова тратить время на то, чтобы пойти в отделение и еще раз, вместе с сотрудником банка проделать эту процедуру по еще одному кругу.

А теперь главный вопрос — почему я вообще должна многократно тратить свое время на то, чтобы делать работу банка? Почему если в вашей системе сбой, то страдать должны клиенты?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 17:11
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наші колеги перевірять інформацію, щодо вашого звернення у відділення та зв'яжуться за результатом.
Що ж до питання актуалізації даних, то це не наша примха. Необхідність оновлення даних є вимогою регулятора, яку ми виконуємо.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MeP24 2 марта 2021, 14:13
Запомните, люди! Когда вы обслуживаетесь в банке, они никогда не будут делать только то, чего хотите ВЫ! вам обязательно сделают, то чего вы не хотите, приукрасят типа как это классно- возьмите, или сделают из-под тишка. Потому что у каждого сотрудника есть план выполнения, если они хоть на одну страховку в день сделают меньше из руководство поимеет, а кто хочет быть в этих рядах? никто. поэтому, если не хотите пользоваться картой универсальной или подключать копилку, страховку, повышать лимит, пользоваться лимитом, то не тлите в банк вообще.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 14:46
Добрий день!
Ми раді запропонувати сервіси, які могли б бути корисними для вас та оформлення страховки, скарбнички чи інших додаткових послуг не є обов'язковим. Ви самі обираєте, що підключати та від чого відмовитись.
Для зручності клієнтів можна керувати такими сервісами в своєму Приват24.
А у разі чого, наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та залюбки підкажуть і допоможуть вирішити питання.
Минфин
Ответ администратора
5 марта 2021, 8:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
medlvk 2 марта 2021, 12:10
У грудні 2020 року припинилося обслуговування мого зарплатного рахунку в приват24 із зазначенням ось такого оголошення:
Шановний клієнт!
Згідно з рішенням Банку, Ваше обслуговування тимчасово обмежено. Для комфортного обслуговування актуалізуйте, будь ласка, ваші особисті дані/документи.
Для актуалізації даних Вам не обов’язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз.
1) Актуалізація даних у відділенні банку — було намагання сфотографувати мене на камеру робочого планшета. На це я звісно згоди не дав з посиланням на норму ст. 307 Цивільного кодексу України.
2) Пройти актуалізацію віддалено, як радить сайт ПБ спробував. Дійшов до повідомлення «Ваші документи успішно пройшли перевірку і оновлені. Дякуємо за співпрацю! Ваш П р и в, а т Б, а н к».
Однак на цьому розблокування рахунку не відбулося, через переписку в Допомога online отримав відповідь: зайти у найближче відділення банку та пройти фотосесію, з чого все і починалося…
Для тих, хто не знає.
Через процедуру фотографування ПБанком свого обличчя пройшла переважна більшість його клієнтів. Добре, що тільки у фас, без у профіль, татуювання та відбитків пальців.
Обґрунтовується таке дійство уже звичною турботою про безпеку нас самих. А в юридичному плані:
— посиланням на дещо притягнуті за вуха норми Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; з травня 2020 року — на пункт Постанови правління НБУ, який дійсно вказує на таку можливість як один з варіантів для вибору банку.
1) Натомість за юридичною силою в нормативній ієрархії Цивільний кодекс є вищим за згаданий Закон, і оскільки його ст. 307 вказує, що фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою, то так і повинно бути. Але ж це Приват, якому українські Закони не писані, а як і писані то так, як він сам їх розуміє.
2) Як з’ясувалося в оголошенні написано НЕПРАВДУ. Актуалізувати дані віддалено через Приват24 — неможливо, навіть незважаючи на повідомлення що «документи успішно пройшли перевірку і оновлені». Це якщо Банк таки хоче тебе сфотографувати.
3) Жодного рішення Банку, за яким моє обслуговування тимчасово обмежено, звісно мені ніхто не пред’являв: ні через Приват24 чи письмово через пошту. Очевидно, що це знову НЕПРАВДА, і його не існує в природі.
4) Приватбанк заблокував мій рахунок, на який мені виплачується заробітна плата. Причому з Державного бюджета України і через державну установу. Тому пояснення ПБ про якусь легалізацію доходів чи фінансування тероризму — як мінімум позбавлені здорового глузду.
5) Не враховуючи трьох письмових баталій, Приват таки обслуговує цей рахунок № 5168 **** **** 2698 БЕЗ МОГО ФОТО з 2010 року. За цей час і з легалізацією, і з тероризмом усе було гаразд.
6) Особу з паспортом громадянина України ідентифікують усі державні та недержавні підприємства, установи та організації: нотаріуси, державні реєстратори, митники, прикордонники, усі інші банківські установи. І тільки Приват, по суті, ставить таку ідентифікацію в залежність від наявності у своїй базі фото клієнта. Для чого збирається така колосальна клієнтська база даних, хто нею оперує, наскільки вона захищена і хто має до неї доступ повинні перевірити Національний банк України та правоохоронні органи.
7) Зараз турбота про мене як клієнта довела до того, що 3 місяці не можу отримати зароблені кошти, утримувати сім'ю, оплатити комунальні послуги, купити ліки та продукти харчування. РАХУНОК І НАДАЛІ ЗАБЛОКОВАНО!!!
8) А це вже порушення ст. 1074 Цивільного кодексу України та ст. 43 Конституції України.

Отже висновок. Позитивні відгуки про ПрівєтБанк залишається писати йому самому про себе. Тому, власне такі відгуки і не підтверджені Мінфіном, як адміністратором сайту.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 14:10
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
У випадку, коли дані клієнта не були актуалізовані своєчасно самим клієнтом, банк вимушений прибігти до тимчасового блокування рахунків, щоб не порушувати чинне законодавство. Бажання клієнта користуватись рахунками не дає банку право ігнорувати вимоги регулятора, коли сам клієнт відмовляється проходити ідентифікацію.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема решена
Ksuha13 2 марта 2021, 11:53
Как всегда
Ничего не меняется
Обратная связь УЖАСНАЯ
Перечисления всех возможных Вариантов ответов что я хочу от банка и о чудо мне нужно нажать 8, нажимаю и что… к сожалению банк не может обработать Ваш запрос…
Самый отстойный банк
Идут на контакт только когда нужно что бы продлили договор
А так, хоть блек, хоть голд — вопросы решить невозможно
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 12:49
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо надавати лише якісний сервіс та завжди готові допомогти. Щоб розібратись в питанні більш детально, звернулись в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sasha2201 2 марта 2021, 10:26
Начисление процентов непонятно, специалисты обзвона постоянно владеют необъективной информацией. Имея огромные обороты по карте разово просрочив кредит выльют по соседям куча хамства из уст малолетних специалистов. Банк испортился. Позор!!!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 11:34
Добрий день!
Ми прагнемо, щоб наші клієнти могли користуватись картками та кредитним лімітом і при цьому не сплачувати зайвих комісій. Для зручності на нашому сайті ми розмістили декілька порад, які допоможуть в цьому — https://privatbank.ua/kak
Відсотки нараховуються на суму заборгованості окремо за кожен день та списуються 1-го числа наступного місяця. В своєму Приват24 ви можете бачити суму нарахованих відсотків по картці Універсальна за поточний місяць. Після списання відсотків у виписці по картці доступний детальний розрахунок.
Більш детальна інформація по картці Універсальна, тарифи та умови користування лімітом доступні на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Щоб уточнити деталі ситуації та перевірити інформацію, щодо звернення в підтримку йдемо в приватні повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
5 марта 2021, 13:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
O638495367 1 марта 2021, 15:29
По акции не были правильно начислены повышенные балы за покупку. Оставил заявку. Через день перезвонили, сообщили о небольшом сбое, извинились и доначислили баллы. Спокойно, вежливо, оперативно сработали. Спасибо
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 16:31
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Проблема решена
kuliksv79 1 марта 2021, 10:20
Я є клієнтом організацвї БО Б Ф Хесед Менахем та отримую благодійну допомогу на платіжну картку Приватбанку. З 17.02.21 року я не можу зробити покупки продуктів в супремаркетах АТБ, ВАРУС та Сильпо постерминал пишеть помилку «картка не обслуговується». При зверненні на відділення Приватбанку співробітники інформують, що картка активна, і направляють в благодійну організацію.
Співробітники хеседа рекомендують звертаться до адміністрації торгової точки, щоб вони зателефонували на горячу лінію 8 800 500 030 для отримання пошагової інструкції щодо коректної настройки пост-терминалу.
Адміністратор АТБ відповила мені, що вони про ситуацію з картками хеседа ознайомлені. Звернення зробили на керівництво мережі АТБ, а керівництво відправили заявку у Приватбанк. Чекають дій зі сторони банку.
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 12:02
Добрий день!
Банк надає можливість здійснення оплат та додатково не обмежує використання карток від БФ Хесед.
У разі виникнення питань при використанні картки, просимо її власника особисто звернутись до підтримки банку через захищений канал на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua
Svetlana0991 1 марта 2021, 10:19
Ну, начну с того, что мне позвонил автоответчик и сказал о прохождении идентификации. Окей, 19.02 я пришла в банк, специалист сделала идентификацию, и заверила меня, что все нормально. Проходит неделя, и мне звонит опять автоответчик с требованием пройти идентификацию. Вопрос- я должна каждую неделю тратить свое время на вашу идентификацию, потому, что вы не научили своих сотрудников правильности данной процедуры? Ладно, звоню, чтоб выяснить данный момент на чудо-номер 3700. Конечно же, начинает робот Яна рассказывать опять про идентификацию. Затем просит сказать свой вопрос для соединения с оператором. Озвучивал вопрос, и этот робот повторно начинает рассказывать как пройти идентификацию в Приват 24. Пыталась 5 минут перефразировать вопрос, чтоб все же поговорить с челоком-оператором- какой там. Просто не хватило нервов. Вы издеваетесь над людьми. Обслуживание на -100 баллов. Ваш NPS итак не к черту, вы же и добиваете своих клиентов таким отношением!
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 11:31
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням до відділення.
andineall 1 марта 2021, 1:49
Не понятно, как банк с такими IT-ошибками до сих пор продолжает работу в финансовом поле. Попытавшись снять деньги со счета в банкомате, с помощью QR-кода, с совершенно не понятными условиями (можно снять только 5 раз по 4 000 грн) банкомат смог обработать только 4 суммы и заблокировал снятие на 24 часа. Обратившись к сотрудникам поддержки, с абсолютно конкретным вопросами, почему было всего 4 снятия и произошла блокировка, я получила совершенно невнятные ответы, игнорирование просьб, по какой-то причине, оператор запросила данные для разблокировки лимита по переводу денег с карты на карту и разблокировала лимит (хотя такой просьбы не было), другой оператор сообщил, что в банкомате закончились деньги ??? На следующий день ситуация повторилась с 2-мя банкоматами, на что операторы абсолютно проигнорировали инцидент и предложили обратиться в 4 банкомат видимо сомневаясь в том, что им сообщили. Мне совершенно не понятно, почему банк, который позиционирует свою IT-систему, как облегчающую работу людям, не может решить ошибки в своей системе, вынуждая своих клиентов по 2 суток искать банкомат, чтобы снять деньги. При этом всем Я несколько раз !!!, просила операторов зафиксировать жалобу, соединить с руководством или хотя бы поговорить с человеком, который может решить эти проблемы, на что мои просьбы, была проигнорированы, операторы делали вид, что совершенно нет никакой проблемы, которую нужно решить, или они ее решать. При всем этом никто эту проблему так и не решил. Не думаю, что банк, с таким отношение к своим клиентам и тем более такими проблемами в собственной системе вызывет доверие своих клиентов и желание продолжать сотрудничество.
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 12:46
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Банком надається можливість зняття коштів без наявності картки до 5 раз на добу, що включає не успішні спроби.
Що ж стосується питання за вашими зверненнями до підтримки, раніше з вами зв'язувався співробітник банку та надав консультацію щодо цього питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dimonchik7777 28 февраля 2021, 19:55
Мошенник осторожно!!! карта 5355 0762 2183 7289
Мошенник осторожно!!! карта 5355076221837289
Меркушев Виктор Иванович
мошенник на олх
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2021, 20:38
Зазначена картка відкрита не в ПриватБанку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝