Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чим далі тим гірше, або як «треба говорити з клієнтами»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
korvit 19 октября 2021, 11:43
13.10.2021 року при зверненні до консультанта в відділенні особисто була подана заявка № 31510889 (працівники банку не розблокували рахунок, хоча лист про зняття арешту прийшов 05.10.2021) де в примітці вказаний новий телефон для зв’язку. Для опрацювання заявки зі слів працівника банку (і оператора 3700) відводиться доба. Так як були вихідні (4дні), в понеділок якби повинно бути вирішитись питання і в вівторок 19.10.2021 повинно прийти смс. О 10,56 при зверненні до оператора 3700 Олександр його номер 293283, я почув відповідь що номер не фінансовий і ні на які питання він відповідати не буде, я йому назвав номер заявки і те що даний номер є в примітці як номер для смс по для зв’язку, особа проігнорувала дану інформацію і відмовилась допомогти в вирішенню питання.
На основі вище сказаного, висновок один, як тільки заберу свиї кошти які зависли на рахунку відмовлюсь сам і пораджу іншим не користуватись послугами даного банку.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2021, 15:53
Добрий день!
Ми отримали від виконавця вимоги щодо закінчення виконавчого впровадження і виконали вимоги, що були описані.
В цей же час, виконавець вказав номер впровадження та дати цих впроваджень, однак вказані були не всі дати. Через це нам потрібно отримати від виконавця вимогу щодо завершення арешту ще за однією датою.
Якщо ви не отримали деталі щодо цього, то просимо звернутись до нас в приватні повідомлення, ми сформуємо вам персональне посилання на чат, де вам зможуть надати деталі після підтвердження особи.

Комментарии - 2

+
0
korvit
korvit
31 октября 2021, 21:41
#
Потративши день для поїздки до виконавця і уточнивши всі нюанси можу стверджувати, що вам не потрібні клієнти, виконавець зняв всі арешти, підтверджуючи електроннім підписом, а ви до сих пор вимагаєте листа до банку в паперовому варіанті, всі йдуть вперед, а ви вертаєтесь назад. Згідно всіх баз в Україні в мене арешту не має, в інших банках я спокійно відриваю рахунки (Аваль, Ощадбанк), а у вас ні хто не хоче підняти *** і вирішати питання клієнта. І додаткове питання, я особисто з паспортом в вашому відділенні не можу змінити фінансовий номер і оновити особисті дані в зв’язку з блокуванням рахунку, ви в своєму розумі, хто писав інструкцію по безпеці? Ви превзошли в парадоксальності всіх.
+
0
korvit
korvit
2 ноября 2021, 21:22
#
Додатково, виконавча служба м. Лубни знаходиться в одному будинку з відділенням приватбанку (офіси через коридор) по вулиці Ярослава Мудрого, і навіть в даній ситуації всім відповідальним в цій області в приватбанку начхать на репутацію банку. До даного часу відповідь по заявці від кол центру не надійшло, а на календарі 02.11.2021.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Чим далі тим гірше, або як «треба говорити з клієнтами»