Ноль ориентированности на клиента.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банкомат выдал ошибку- денег не дал, но с карты списал.14 000 грн.
Служба поддержки заявила, что ждать сутки надо!!!
Так как срочно нужны деньги пришлось брать с кредитной карты.
Ничего хорошего про этот банк сказать нельзя.
На все вопросы оператор как щаведенная отвечает «Извините, хорошего дня»
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Ми ні в якому разі не бажаємо перешкоджати клієнту в його бажанні зняти готівку з картки. Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що в жодному разі не є показником сервісу банку в цілому.
Якщо за зверненням власника картки вже була створена заявка на повернення коштів ми відправимо інформування одразу після її обробки. В деяких випадках, щоб опрацювати заявку треба зробити інкасацію, що дасть нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Фахівець підтримки, на жаль, при всьому бажанні не має можливості фізично прискорити інкасацію чи опрацювання заявки та ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде заявку опрацювати і за наявності збою повернути кошти клієнту.