Пекельна Скарбничка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Одного дня на мій номер прийшла СМС з входом в Приват24 (я 3,5 роки немаю карток ПриватБанк і цей номер з’явився у мене 2 роки тому), тому я вирішив написати в чат на сайті банку, щоб відповіли що це таке.
Написали що це десь помилилися номером, ну буває.
А тепер сама моя історія)
Вирішив я заодно поцікавитися у фахівця в чаті чи нічого не зв’язує мене з цим банком.
Фахівець повідомив карткові рахунки у мене закриті, але є Скарбничка.
Тоді я не розумів у що вліз (
Пишу фахівцю щоб закрив це горе, він формує заявку для того, щоб передати кошти на благодійність (там усього то 62 копійки))). Дає мені номер заявки і каже через день напишете і дізнаєтеся статус. Окей, минув день, пишу в чат, мені відповідають — заявку закрито зверніться у найближче відділення.
Ну Добре, подумав я, і після роботи пішов у найближче відділення Банку біля метро Берестейська. Просидів там 1,5 години поки потрапив до спеціаліста та хвилин 10 думала, писала комусь. І дала вердикт треба писати заяву на ім'я керівника відділення, але у нас його немає тому йдіть у відділення біля метро Нивки, там і напишете. На годиннику 17:45, вже запізно йти. Вирішив піду в інший день.
Прийшов 01.10.21 простояв цього разу годину. Написав цю заяву, її зареєстрували мені дали скан, в душі радію. Фахівець сказала чекати на дзвінок.
Сьогодні подзвонили, але я не встиг взяти трубку, думаю подзвоню 3700 там зв’яжуся з фахівцем хай пояснить.
Подзвонив, почекав 10 хв.
Дівчинка Яна каже, що треба оновити мої анкетні дані без них не закрити Скарбничку. Що, що?! А на який чорт я давав паспорт вашому фахівцю коли писав заяву, чому вона її зареєструвала!!!
А потім Фахівець каже ой так у вас карткових рахунків немає і формально ви не клієнт.
Я її питаю навіщо вам тоді мої дані, я закриваю останнє що мене з вами зв’язує — у відповідь тишина, а потім фраза: «Нічим не можу допомогти».
Тому, любий, ПриватБанк для чого вам оновлювати якусь анкету, якщо:
А) Карткових рахунків я не маю і не хочу їх мати
Б) Я закриваю скарбничку.
Я написав чортову заяву, виконав квести з знаходженням керівника відділення, закрийте цю Скарбничку і передайте ці гроші куди написано в мої заяві, якщо треба буде скан вам надішлю.
Я не хочу мати з вами ніяких справ, ЗАКРИЙТЕ СКАРБНИЧКУ, будь ласка, 3 раз у ваш філіал пекла я не піду!!!
Чому в УкрСиббанку достатньо написати заяву і все, а у вас прям ціла RPG.
Перепрошуємо, що дана процедура забрала стільки вашого часу.
При закритті рахунку скарбнички на ній має бути нульовий баланс. Щоб банк мав підстави для перерахунку коштів на благодійність при закритті рахунку необхідне ваше звернення у відділення та написання відповідної заяви. Так як до моменту закриття рахунків ви являєтесь клієнтом банку, ви маєте бути ідентифіковані. Наші колеги перевірять коректність дій співробітника відділення в даній ситуації та зв'яжуться з вами за результатом.