Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Море негативу від обслуговування в Приват Банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
tshh 5 октября 2021, 14:04
Отделение по адресу: Львов, ул. Шота Руставелли, 38
Найменш user-friendly банк в Україні. Від контакту з банком вже не вперше лише негативні емоції. Починаючи від обслуговування по телефону (неможливо додзвонитися до операторів, постійно зайнято і треба довго очікувати, або ж кажуть, що передзвонять, і не роблять цього) до нахабного некомфортного обслуговування на місцях в банках. Мою картку заблокували, оскільки я не актуалізувала дані про себе (проблема не в мені, а в тривалості оформлення нових документів), але банк відмовляється йти назустріч! Мені потрібні мої гроші на картці, щоб жити, а зняти їх не можу, і в касі мені сказали, що їх не видадуть, поки інформація не актуалізується…тобто я маю ще кілька тижнів жити без власних коштів, бо ПриватБанк не передбачив інших шляхів зняття коштів. Я, звісно, дочекаюсь, актуалізую інформацію про себе, заберу свої кошти, але рахунок в Вашому банку анулюю! Бо одні незручності
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2021, 15:48
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваші дзвінки були здійснені в пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до нас за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Раніше, банк пішов вам назустріч та тимчасово обмеження було знято, однак, на жаль, ви не надали документи в зазначений термін. Можна подати тільки одну заявку протягом року (не календарного, від моменту подачі попередньої).
Нам шкода, що ви прийняли таке рішення та сподіваємося, що ви його змінете.
Пройти актуалізацію ви можете через Приват24 або, звернувшись в будь-яке зручне відділення з оригіналами паспорта та ІПН.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 3

+
0
MykolaA
MykolaA
5 октября 2021, 15:48
#
«проблема не в мені, а в тривалості оформлення нових документів» — то пишить як воно э. Тут всі своЇ. — «у мене просрочений паспорт. Новий буде готовий через 2 тижні» — приблизно звучить так. Але винен в цьому банк — не хоче видавати гроші без дійсного паспорта. Ганьба! — з«аберу свої кошти, але рахунок в Вашому банку анулюю! Бо одні незручності» - Піду в банк, де паспорт НЕ потрібен.
+
0
Jokets
Jokets
5 октября 2021, 17:04
#
Ну, а чего раньше не подать документ было)
+
0
Jokets
Jokets
5 октября 2021, 23:27
#
Более того судя из ответа банка вам уже давали отсрочку, но вы решили забить на это дело
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Море негативу від обслуговування в Приват Банк