Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не надходить інформація про операції на зручний канал зв`язку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
DenisS72 23 сентября 2021, 17:24
Останні кілька років інформація про операції на картках (переказ/отримання грошей і т.п.) безперебійно надходила на електронну пошту. Пару тижнів тому вирішив її змінити. Зайшов у Приваті 24 у Комунікації, виконав усі дії, на нову пошту прийшов лист про підтвердження, натиснув «так», написали «ваша відповідь зарахована». Повідомлення про транзакції на попередню пошту припинили надходити, а на нову не почали. В понеділок пішов у лівобережне відділення та повторили це із співробітницею банку. Результату нуль. Вчора написав у чат — після довгого з`ясування чи немає листів у спамі зі скринами пошти повідомили про створення заявки до технічної служби № 31346799. Через пару годин передзвонила співробітниця та повідомила про усунення проблеми. Перевірив (переказавши 10 грн. між власними рахунками) — повідомлення немає. Знову написав у чат — відповіли, що у них листи відправлені та знову порадили перевірити спам і змінити браузер. Усе це зробив і результату нуль. Сьогодні був у центральному відділенні з метою продемонструвати відсутність повідомлень. Але співробітниця (навіть не взявши для перевірки картку) рішуче повідомила, що на електронну пошту чи вайбер банк повідомлення не надсилає взагалі, а лише у мобільний додаток або через платні (до 1000 грн.) смс. Чому тоді такі опції передбачені в налаштуваннях? Намагався налаштувати інформування також і на вайбер, виконав усі вказівки, встановив навіть мобільний додаток (раніше не було) для підтвердження — результату нуль. Остання співробітниця повідомила, що після встановлення мобільного додатку всі повідомлення автоматично йдуть на нього та зміні не підлягають. Але мені зручніше на електронну пошту чи вайбер, навіщо нав`язувати інше?
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 18:17
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Ми проведемо бесіду з оператором чата, який надав вам неточну консультацію, щоб подібних ситуацій більше не повторювалося.
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його якомога скоріше.
Додатково, проведемо перевірку дій співробітників відділення та по результату вам зателефонуємо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не надходить інформація про операції на зручний канал зв`язку