Швидке блокування карти та «високй фаховий рівень»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Ваші коллеги, можуть тільки закони порушувати!
Я чітко описав ситуація по дрібницях
Іншоі відповіді я і не очікував
Надайте відповідь.
1.Чому відмовили у прийнятті скарги і тим порушили статтю 7 Закону про звернення громадян???
2. Чому мій номер в банку знаходиться в чорному списку?
Мені оприлюднити запис розмови вашого оператора?
И что толку? Тут и дураку понятно, что вы явно неадекват)
Это как же надо общаться и сколько раз что бы получить блок номера?
Или где-то написано что банк не имеет права это делать? Как и любая компания вас могут просто вообще послать на 3 буквы и перестать обслуживать, что удивительно почему-то пб так и не сделал.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Сьогодні, я остаточно впевнився в безлаберності та безвідповідальності цієї уставнови.
Але все по порядку.
Сьогодні в мене вкрали браслет, на якому була привязана карта.
Я годину не міг звязатися із тех підтримкою на 3700, для того, щоб заблокувати карту.
Пройшов всі меню і якось мені вдалося.
При моєму запитанні «чому я не можу дозвонитися в тех підтримку, я отримую відповідь, що я заблокований,
бо колись я мав розмову із такими ж фахівцями і мав необережність висловитися про їх святу некомпетентність.
Питаю, чим вони керувалися при прийнятті рішення про моє блокування?
Тут він проявляє високий професіоналізм і видає
«Згідно закону про адміністративні правопорушення та закону про звернення громадян, а саме 26 стаття закону про звернення громадян»
Ви уявляєте?
В нас каральний орган приват банк)))?..
«Кажу, ок.
Ви хоть для себе подивіться, що тлумачить 26 стаття закону про звернення громадян»
Йдем далі.
Говорю, прийміть усну скаргу згідно 5 статті закону про звернення громадян, щодо такого обслуговування, так як в мене зареестровані картки і на них чималі суми.
Звісно, мені відмовили.
Те що, ці фахівці порушують закон, я маю їх поважати та низько кланятися, а те що, вони порушують прямий закон, то то, пусте!
В мене вкрали браслет із привязаною картою і були спроби зняття коштів, про що свідчять смс повідомлення.
Я мав швидко шукати доступ до приват 24, щоб заблокувати картку і це через півтори години.
Виходячи із цього, я вбачаю повну відсутність фахівців та шахрайські діі із боку банку, що призвели до спроби зняття моїх коштів із сприянням самого Банку та порушенням діючого законодавста про звернення громадян.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку https://privatbank.ua/ завжди онлайн та у разі чого готові допомогти в найкоротший термін з блокуванням картки або з іншими питаннями. Також заблокувати картку одразу можна самостійно в декілька кліків через Приват24, як в мобільному додатку, так і в веб весії.
У разі наявних претензій по проведеним оплатам з картки за вашим зверненням в підтримку здійснюється опротестування таких платежів згідно правил міжнародної платіжної системи.