Вас турбує приватбанк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
- +
- 0
- Kravchuk123
- 13 сентября 2021, 10:14
- #
Я відповів на Ваше приватне повідомлення. Цікаво, що Ви хочете ще з’ясувати? Суть проблеми одна — Ваші співробітники дзвонять із київстарівських номерів, які я не маючи приват 24 на телефоні перевірити не можу. Це спричинило мені суттєві незручності, які мені ніхто не компенсував…
Ну так вы сами послали сотрудника куда подальше, но виноват банк)
Мб где-то написано что банк должен звонить с какого о одного номера?
- +
- 0
- Kravchuk123
- 13 сентября 2021, 14:21
- #
Він мені скрінів посвідчення цей сатруднік не показував… Чому я маю по телефонному дзвінку з невідомого номеру повідомляти свої анкетні дані?
И не покажет ибо такого нету, банк может звонить сути с любого номера.
А вот «послал в пеший поход» очень звучит взросло, ещё парочку раз так и потом будет удивление, а чего с вам банк больше не общается в тел режиме)
- +
- 0
- Kravchuk123
- 13 сентября 2021, 16:00
- #
Наскільки я зрозумів — Ви працівник приватбанку, або банк Вам платить за ці коменти. Тому більше з даного приводу саме з Вами дискутувати не буду. Єдине — повторюся, я не розповідаю за незнайомими номерами своїх анкетних даних, місця реєстрації і проживання, тощо. Банк ніколи не запитує особисту інформацію — це у них же написано. Зрештою, я не бачу жодної проблематики змінити банк. Мені в приваті нічого не залежить. Просто обурило ставлення дури з прокуреним і спитим голосом, котра замість того, щоб дочекатися мого дзвінка на 3700 заблокувала картку і відвязала мій номер телефону. Зрештою нижче я писав, я не бачу логіки в цьому — сьогодні у відділенні банку я за допомогою цієї ж карти і телефону, будучи у масці, без будь яких документів, зняв 35 000 грн. Про яку перевірку і захист може йти мова?
- +
- 0
- Kravchuk123
- 13 сентября 2021, 14:01
- #
І добавлю — сьогодні у відділенні банку дав картку, касир спокійно без пінкоду зняла 35 000 грн, лише підтвердження дзвінком з приватбанку, документів, що посвідчують особу ніхто навіть не питав. Де логіка у Ваших діях — цих і попередніх???
- +
- 0
- Андрюха Луганський
- 13 сентября 2021, 16:37
- #
Вот полностью поддерживаю.
Звонки с левых номеров типа«от банка» лучше скинуть не разбираясь и не выслушивая даже что там будут наливать.
- +
- 0
- Kravchuk123
- 13 сентября 2021, 16:53
- #
Проблема в тому, що після цього у мене заблокували карту.
Перезвонить на 3700 или написать с компа в п24 в чат поддержки вообще ж не судьба… Ну конечно, вы же умнее всех, наверное еще сами посмеялись со своей шутки про «вечер в хату» и родственникам рассказали))
В следующий раз, вместо глупых комментов на минфине, выделите пару минут времени и почитайте что такое IP-телефония, которой пользуются все банки нашей страны
- +
- 0
- Kravchuk123
- 14 сентября 2021, 8:07
- #
На жаль зв’язатися з 3700 я уже не зміг, оскільки так звана «служба безпеки» одразу ж відв'язала телефон як фінансовий (спробуйте зв’язатися з нефінансового телефону…). Зайти з комп’ютера в приват 24 також не міг, оскільки він також був заблокований (відповідь на 1 повідомлення у оператора, якщо не увійшов, чомусь займає до 40 хвилин. Саме тому карту я відновив тільки через 6 годин). А по суті коменту — я тут зайшов почитав правила користування картками, зокрема картою для виплат. Так ось, Вас напевно здивує, але там нічого не пише, що я щось повинен знати про айпі телефонію. Але знову ж таки, я про неї знаю. І до чого тут айпі телефонія, коли поступає дзвінок з звичайного київстарівського номеру? P/S передайте своїм колегам, що уже третій день немає відповіді про результати розгляду мого звернення. Зрештою, до цього часу я не вникав у нормативну базу, яка регулює діяльність банків, але напевно тепер почну, наприклад я вже знаю, що скарги на дії банків розглядає Нацбанк.
В договоре также не прописано что банк обязуется вам звонить с 056, а IP телефония рандомно подбирает номер с которого звонить.
P/S моим коллегам очень интересно про ваши проблемы с ПБ и все дружно сказали что н***й выпендриваться !)
- +
- 0
- Kravchuk123
- 14 сентября 2021, 12:09
- #
Я ось до речі мав телефонну розмову з Вашою колегою з відділу розгляду звернень. Разом вивчали Договір приєднання (на сайті ПБ) — дійшли до висновку, що у в обов’язках клієнта пише тільки номер телефону 3700. До речі а іншій Вашій колезі з спитим і прокуреним голосом (Альона вроді) передайте, що їй не місце в обслуговуванні клієнтів і думаю там вона працювати не буде. P/S проблем у мене немає…проблеми є і помаленьку зростають у людини, яка заблокувала мені на 6 годин рахунок. Чому зростають, тому що скаргу з даного приводу і скаргу про неналежний розгляд скарги ПБ уже скеровано до Нацбанку. Подивимся, що буде далі. І так мені сумно, про працівники приватбанку пишуть у коментах — «дружно сказали что н***й выпендриваться !)»
Как-то вы быстро съехали с темы и начали уже дальше додумывать какие-то истории — еще один факт вашей недальновидности и ограниченности))
И еще раз, для ограниченных, на ваши отношения с ПБ, жалобы и т. д., мне глубоко *** )
Обучайтесь фин грамотности и дальше таких проблем не будет) Успехов!)
- +
- 0
- Kravchuk123
- 14 сентября 2021, 14:11
- #
Радив би Вам державну мову вивчити, бо далі однією фінансовою грамотністю важкувато у житті буде) успіхів Вам у цьому)
Державною мовою володію чудово, а ви ще раз підвердили свою обмеженість, бо вже не знаєте за що зачепитись)
І якщо вже за це зайшла мова, то по вашому попередньому коментарю:
1) не дійшли ДО висновку, а дійшли висновку (так стилістично лаконічніше звучить);
2) не З «спитим», а ЗІ «спитим»;
3) не Альона, а Олена;
4) не ВРОДЕ, а начебто;
5) не подивиМСЯ, а подивиМОСЯ.
Про розділові знаки взагалі мовчу !
Інші ваші повідомлення навіть перечитувати не буду, бо соромно за вас (а повинно бути соромно ВАМ).
І якщо вже за це зайшла мова, то по вашому попередньому коментарю:
1) не дійшли ДО висновку, а дійшли висновку (так стилістично лаконічніше звучить);
2) не З «спитим», а ЗІ «спитим»;
3) не Альона, а Олена;
4) не ВРОДЕ, а начебто;
5) не подивиМСЯ, а подивиМОСЯ.
Про розділові знаки взагалі мовчу !
Інші ваші повідомлення навіть перечитувати не буду, бо соромно за вас (а повинно бути соромно ВАМ).
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.