Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неправомірно заблокували доступ до власної картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
OYana 6 августа 2021, 18:41
Шановний Приват! Поясніть мені, чому ваш оператор взяв і заблокував мою карту!!! Я сьогодні робила платіж зі своєї карти, подзвонила в банк для підтвердження, продиктувала оператору свої дані на що він мені у грубій формі сказав, що мої дані не співпадають у нього з чимось і просто відключив мені доступ до моїх коштів!!! Може в нього поганий настрій? Чи проблеми зі слухом і щось не так почув? Я ваш клієнт вже багато років! Ніколи нічого подібного не траплялося!!! Зараз в мене нема жодних коштів!!! Я не можу навіть доїхати до вашого терміналу чи у відділення, щоб хоч щось зробити!!! Заблокований навіть номер телефону, тобто я не можу, навіть, зателефонувати в банк!!! Вирішую це питання цілий день, у чат-боті вже вислала і заповнила всі необхідні дані, фото з карткою у руках, проте досі немаю доступу до ВЛАСНИХ коштів!!! І це вже через що? Чому?
Приватбанк
Ответ банка
6 августа 2021, 19:20
Добрий вечір!
Приносимо вибачення, якщо наші піклування про вашу безпеку спричинили вам незручності.
Дійсно, інколи ця процедура може стати несподіванкою, однак нам потрібно розуміти, що операцію здійснюєте саме ви, а не третя особа. Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Бачимо, що в чаті ваше питання щодо розблокування картки було вирішене. Вам достатньо підтвердити ваш номер телефону в найближчому банкоматі чи терміналі самообслуговування.
Додатково, ми перевіримо діалог з нашим оператором телефонної лінії та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Неправомірно заблокували доступ до власної картки