Блокування рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
У меня была подобная ситуация в привате когда средства блокировались множество раз, несмотря на подтверждение их происхождения
- +
- 0
- Tania13051992
- 30 июля 2021, 15:00
- #
Так і не видають мої кошти!!!
Подала усі документи в нормальній якості, зі мною зв’язався фахівець і сказав, що мою заявку схвалено! І я знову зробила замовлення на 30 липня, і мені сьогодні повідомляють, що моєї заявки немає, вона на 2 серпня!
Тобто банк без мого відома переніс дату, і ще й мені повідомляють, що я заявку якось не так подала!!!
Я мала отримати свої кошти ще у вівторок!
Шано
- +
- 0
- Tania13051992
- 30 июля 2021, 15:08
- #
Приват банк повністю порушує законодавство і мої права.
Я вчора надала всі необхідні документи в необхідній якості, мені подзвонила оператор та повідомила, що моя заявка на отримання готівки схвалена. І я сьогодні чекала пів дня на повідомлення і нічого не отримала. Подзвонила на 3700 і мені сказали, що я заявки на 30 липня не подавала!!! Хоча я прекрасно пам’ятаю що створила заявку на 30 липня, і вийшло, що без мого відома дату перееесли на 2 серпня!!!
Це вже якесь шахрайство з боку банку! Я цілий тиждень не можу зняти кошти і ніхто не несе за це відповідальності!!!
Готую скарги в усі інстанції, які мають вплив на дану ситуацію!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Я уже декілька років являюсь ФОПом і маю рахунок в Приватбанку. Постійно надаю всі документи, що підтверджують походження коштів.
Останній раз банк перейшов всі границі. Я як завжди щ ФОПа перекинула кошти на свій рахунок фіз особи, зробила замовлення готівки у доларах. Заявка вперше за всю мою роботу була відхилена, я подала акт і договір в приват 24 для бізнесу, там документи були прийняті і я знову подала заявку на зняття готівки. І знову відмова, я все-таки розібралася з фахівцями і подала документи ще в звичайний приват 24 для фіз осіб, після чого прийшло повідомлення, що документи успішно прийняті і знову отримала відмову в заявці!!!
Повторно намагалася вивідати, що ж від мене хоче банк. Вирішили, що потрібна пояснювальна записка. Я її подала і намагалася дізнатися в оператора, чи все нормально з моїми документами. Як виявилося, оператор не може надати таку інформацію і потрібно знову подавати заявку!
Шановний банк, я маю тижнями вирішувати дане питання?! Фахівці не можуть чітко надати відповідь, які документи потрібні, повідомляють про квитанції оплати податків!!! А у виписці моїй не можна подивитися? Надати інформацію про працівників і офісу, так в мене їх не має, я працюю вдома! Документ про кваліфікацію, так мені вам диплом показати? Так я працюю не по спеціальності, я самоучка!!! То скільки, мене іще будуть кошмарити!!!
Якщо після пояснювальної записки знову заблокують заявку, я буду писати скаргу в Нацбанк на неправомірне блокування мого валютного рахунку!!!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.