Ганьба! (Питання вирішене, 16.07.2021)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Співробітник не знає чому стоїть блокування перевипуску та випуску нових карток, на гарячій лінії теж не знають. Просто заблоковано і все!
- +
- +33
- Shurik Linnik
- 15 июля 2021, 21:21
- #
То їхня модель вирішує, вона сама продуктивна особа по знищенню приватбанку.Приват вже не той, так що ви нічого не втратили
«Це вже не банк, а ***! Тьфу!!!» — дык, так я это понял еще в глубоком 2013 году. А в 2016 убедился на все 100% !
Чудотворний сайт мінфіну, допоиіг. Блокування перевипуску і випуску карток знято. Сказали що збій в системі.Звернення в відділення Приват банку і на гарячу лінію були марними! А от справедливий коментар на Мінфіні і вони (Приват банк), зачухалися і все зробили добре. Всі блокування знято. Дякую!
- +
- 0
- Toxa David
- 16 июля 2021, 16:39
- #
А как же :«Це вже не банк, а ***! Тьфу!!!» mmmbbblll — теперь придется «Тьфу!!!» от асфальта отковыривать.
- +
- +3
- Shurik Linnik
- 16 июля 2021, 17:41
- #
Тебе не все равно, порадуйся за человека, а то начинаешь тролить.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.