Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Задоволена обслуговуванням в оному ввідділені, і обурена щодо обслуговування в іншому

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Olgakmit 5 июля 2021, 17:30
Мені дуже сподобалось обслуговувпння в відділені на Руській 37, де мені таки вдалось поновити картку, працівниця дуже ввічлива, привітна, і надала мені консультацію професійно. А перед тим була у відділенні в самому центрі, не пам’ятаю яка це вулиця, але зробила фото працівника який мені відмовив в обслуговуванні. Я була в масці, але звільнила трішки ніс, щоб дихати, бо на вулиці 40 градусів, а в мене проблеми зі здоров’ям, тому щоб не втратити свідомість я одягнула маску так, щоб могти вільно дихати. Працівник грубо відмовив в обслуговуванні і зчинився скандал як на бахарі, люди повиходили з банку. Я пояснила чому так одягнула мсску, в мене з собою була довідка від лікаря, що можу не носити маску через проблеми з здоров’ям, однак працівник навіть не хотів подивитись на довідку, а далі категорично відмовляв. Загалом було видно що він просто роздратовпний, бо коли навіть я маску одягнула так, як він хотів, то він всеодно не слухав що я говорила стосовно карточки. Праціввник поступив незаконно, бо він порушив закон про надання послуг, працівник не може без поичини відмоаити мені в обслуговуванні. Я сказала що напишу заяву в міліцію, але все ж картку поновити хотіла швидше, тому пішла в інше відділення, і там працівниця дуже професійно надала мені консультацію по всіх питаннях що мене цікавили. Я дуже обурена на працівника того відділення зо біля центральної площі, і в мене є намір писати заяву і навіть подавати в суд, тому дуже прошу, розгляньте це питання і проведіть з вашим працівником пояснюючу бесіду щодо срілкування з клієнтами, надішліть адресу, куди відправити Впм фото цього працівника
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2021, 18:08
Добрий вечір!
Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Ми проведемо перевірку щодо поведінки нашого співробітника відділення та по результату вам зателефонуємо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.98 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.98 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Задоволена обслуговуванням в оному ввідділені, і обурена щодо обслуговування в іншому