Подозрительные действия…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
«Требую, требую, требую" — не много ли требований от ноунейма?
А банк требует от вас идентификации причем обосновано ибо у них есть такое право согласно условий и правил, но не помню что бы там было написано, что вы можете требовать)
- +
- +11
- martinhabrycke
- 16 июня 2021, 19:44
- #
Не много ли слов для ноунейма под моим отзывом? Если ты плохо прочитал это конкретно твои проблемы. Я предоставил полную достоверную информацию и не сделал ни одной ошибки, право запрашивать такую идентификацию согласно договору про предоставление банковских услуг они имеют. Но на счет этого цитирую «но не помню что бы там было написано, что вы можете требовать)» я вообще выпал в окно от смеха. И кстати забыл написать действия я проводил с того же IP, конечно пишу тоже самое что и в тексте, но щас бы с доверенного устройства с которым я перевыпускал карту в банке, с чистым родным IP, и с достоверной информацией блокировать мои действия, это ужасно, а ты человек с гнильцой раз уж тебе не**й делать.
Замість того щоб виправити лаги, вибачитись, вдосконалити обслуговування, провести внутрішні розслідування через заскорузлу корупцію всередині - вони лише збільшують кількість ботів, яки будуть виправдовувати абсолютно все .імно яке так і пре назовні…
та як би не примушення багатьох клієнтів відкривати зарплатні або пенсійні картки в приваті «бо так вигідно бугалтерії», «у нас всі на приваті» або «у нас так прийнято»… клієнтський портфель би схуд на 70% вже за шість місяців
та як би не примушення багатьох клієнтів відкривати зарплатні або пенсійні картки в приваті «бо так вигідно бугалтерії», «у нас всі на приваті» або «у нас так прийнято»… клієнтський портфель би схуд на 70% вже за шість місяців
А за что они должны извиняться? Читал, читал и не пойму
- +
- +11
- martinhabrycke
- 16 июня 2021, 19:45
- #
За твои ужасные отзывы.
- +
- 0
- martinhabrycke
- 16 июня 2021, 19:49
- #
Нетипову IP адресу? Ви зараз серйозно? Тепер можете провести перевірку по логам коли я авторизовувася і з якого IP і пристрою, вот перше цю інформацію перепровірте, а потім говоріть за свої алгоритми, чому я як клієнт повинен страждати через те що ваш алгоритм скоріш за все працює недосконало і блокує дії не тільки мені, я розумію що це спрощує систему перевірки так як співробітники це б не змогли перевіряти вручну, це круто, но чому я неможу поскаржитись на це через банківську підтримку? Підтримка мені сказала що можливості таку скаргу написати на Службу Безпеки ПриватБанку (алгоритм) не знаю як воно у вас трактується, нема можливості. І мені прийшлось писати сюди щоб ви більш відреагували, зробіть відділ оскаржень любих дій які відбуваються в банку.
- +
- 0
- martinhabrycke
- 30 января 2022, 20:07
- #
Проблема не решена
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Перепрошуємо за незручності. Ми ні в якому разі не прагнемо створити незручності. Наша мета — не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Операції, котрі потребують додаткового підтвердження є ризиковими та визначені такими не обов'язково через нетипову IP адресу. Алгоритм їх визначення постійно модернізується та не оприлюднюється, щоб не дати можливості його обійти. Ви можете повторно подати запит на відправку CVV коду.