шахрайські дії Приватбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +9
- Shurik Linnik
- 27 мая 2021, 17:19
- #
Общался с человеком который обслуживал приватовское барахло: обрыви связи, купюрники и железо это больное место приматов. Также кнопки которые бются током, это уже из моего опыта. Самое главное что если ты просрочиш хоть день то сразу начинается травля, им же позволено все.
У банка есть своя инкассация с их регламентом и ваша ситуация ничего сверхъестественного не предвещает. Им как минимум надо проверить, а не врёте ли вы, что логично. Почему это не проводят как-то внепланово- логично ибо как минимум об этом знаете вы, вы можете сказать кому-то, а дальше нападение и ограбление. То как вы думаете будет ли любой банк брать на себя такие риски или вы возьмёте на себя ответственность?
- +
- 0
- Андрій М***к
- 29 мая 2021, 2:21
- #
Було кілька разів так само. Гроші зараховувались або в цей же день, або в наступний. Допомагав зв’язок з живою людиною із кол центру. Певно ви поповняли депозит вдруге за день, а можна це робити лише один раз на добу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Перше питання? це дійсно така вказівка керівництва ПриватБанку не допомагати своїм клієнтам?
далі оформила заявку, але вже пройшло більше доби кошти не повернуті, і оператор кол центру, каже що не було проведено інкасацію терміналу.
друге питання: як часто проводиться інкасація терміналу по вул. Велика Васильківська (ст.м.Палац України). І чому при виникненні збою в терміналі, його інкасацію не було проведено позачергово?.. Банк таким чином намагається шахрайським методом на безкоштовній основі користуватись коштами клієнтів, і знаючи про проблему, сподівається що я не єдина хто «зачекає» поки їх «спеціалісти» попрацюють по регламенту?..
Також цікавить питання, чому я маю втрачати відсотки по депозиту, через провину банку.
Заздалегідь вдячна за адекватну відповідь, і сподіваюсь що вона буде не заспокійлива, як на гарячій лініі Вашого банку, а буде відповідати дійсності.
п.с. ще дуже цікавий факт озвучила оператор при прийманні заявки, що з мене може бути знята комісія у розмірі 0,5% за зарахування коштів на мою карту (так як на Приват вклад вони вже їх «по регламенту» покласти не можуть, якщо дана ситуація виникла з моєї вини.
Питання третя… Яка може бути вина клієнта в даній ситуації???