Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Розблокування суми за заявкою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
torinv25 28 апреля 2021, 21:58
22.04.2021 мала необережність розрахуватися за товар через онлайн нова пошта картою приват, не кридитні а власні кошти, кошти списало та через 10−30 хв було скасовано дві опраціїї а основна сума не повернулася на карту, прийшлося на відділенні нової пошти розрахуватися ще раз але вже картою через термінал і картою іншого банку, посилку отримала все добра, Протягом певного періоду перевірила баланс карти приват і оказалось що повернулись кошти «за доставку і за нал. платіж» а основнв сума на карту не повернулась, перетелефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалось саме цікаве, заявку сформували № 1496364, відповідь пришла що кошти мені поверуть лише на 11 день, такий у їх регламент, та якщо хочете отримать гроші скоріше надайте довідку як вони говорять від «продавця», що він не отримав кошти, добре іду на Нову пошту, подаю звернення, нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала,))) отримала я цю довідку, надсилаю, жду що мені вже накінецьто повернуть гроші, та не тут то було, звоню знов в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах да забула, довідку яку я надала від новапей до уваги взагалі не береться і треба довідка на довідку де розписано всі суми, окей зробила, надала, результат 0. Якби то було тисяча три тисячі яб чекала поки сума вийде сама, а так сума для мене значні, і я вже 6 днів подаю довідки на довідки до довідки, оператори формують запити на запити до запитів, а грошей як не було на карті так і немає. ДАКАЗУВАТИ ЩОСЬ У ЦЬОМУ БАНКУ БЕЗ СМИСЛУ, НАДІЯТИСЬ ЩО ОПЕРАТОРИ НАДАДУТЬ ВАМ КВІЛІФІКОВАНУ ДОПОМОГУ БЕЗ СМИСЛУ. Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про приват як про страшний сон, і надіюсь що кошти все-таки повернуться хочаб на 11 день, а не вони ще щось придумають і прийдеться чекати місяць.
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2021, 11:41
При оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.

Комментарии - 1

+
0
torinv25
torinv25
29 апреля 2021, 11:49
#
Увага! Розблокування можливе тільки в разі неотримання грошей або товару/послуги. Строки опрацювання — до 11 днів. Або для розблокування суми необхідно надати на пошту privathelp@privatbank.ua підтвердження того, що транзакція неуспішна. Рекомендуємо вам звернутися до продавця і запросити підтверджуючий документ (листування з магазином, чек про оплату і чек про скасування платежу або лист від точки, що послуга не надана і претензій немає). Після надходження листа на пошту privathelp@privatbank.ua, ви отримаєте відповідь на свою пошту в той же день.


АБО ТЕ ЩО ПОСТІЙНО ПИШУТЬ ВАШІ ОПЕРАТИРИ
відповідно до 2.1.4.28. Заблокованою сумою на картці вважається сума, на яку була проведена видаткова операція з використанням картки, але яка не списана в платіжній системі Visa або Mastercard. Якщо на заблоковану суму протягом десятиденного строку не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стає знову доступною для використання. Якщо Торговець з яких-небудь причин скасував власнику картки замовлення і направив відповідне повідомлення, Власник картки може звернутися в банк — емітент для розблокування суми незавершеною транзакції. Для розблокування суми Власнику карти необхідно надати документи (копії рахунків і листів від Торговця) в банк — емітент




На ел. п privathelp@privatbank було відправлено всі неохідні документе, що підтвердують, що продавець не отримав кошти, оплата скасована, а ви 7й день не повертаете мені мої гроші на карту.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка