Приватбанк безпідставно блокує платіж вже 2 тижні (питання вирішено 01.05.2021)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
tayakov 22 июля 2020, 17:54
Шахрайські дії, некваліфікований пенсонал, низька якість послуг, ненадійний банк
tayakov 22 июля 2020, 17:54
«Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те
саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.» — кінець цитати.
Байка «Про кактус та мишей» актуальна довічно!!!
Шахрайські дії, некваліфікований пенсонал, низька якість послуг, ненадійний банк
tayakov 22 июля 2020, 17:54
«Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те
саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.» — кінець цитати.
Байка «Про кактус та мишей» актуальна довічно!!!
Питання вирішено протягом 24 годин з моменту написання скарги на цьому сайті. Дякую Приватбанку за оперативне вирішення питання. Добре, що Ви відслідковуєте коментарі та слідкуєте за репутацією.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
При цьому на жаль, платіж про перерахування коштів на рахунок учасника з поверненя йому вкладу Банк блокує вже два тижні, пояснюючи це тим, що рахунок учасника неправильний.
При цьому при зверненні до банку у відділення та на гарячу лінію надають інформацію, що рахунок учасника активний та правильний.
Ми залишили декілька звернень та скарг у Приватбанк, при цьому жодного вирішення нам не надали та повторюють то одну, то іншу інформацію.
Врешті-решт ми не маємо змогу перерахувати кошти та витратили близько 10 годин на з’ясування цього питання з Приватбанком.
Питання досі не вирішене. Спіробітники кол-центру не зацікавлені у вирішенні питання, а відповідають формально та некомпетентно.
Наші колеги вже аналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.