Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мошенническая операция

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
mindguru 26 апреля 2021, 16:09
Отделение по адресу: Днепр, Набережная Победы, 30
Собственно, та же проблема, что в предыдущем случае. Я проживаю в Киеве и в Днепре никогда не был. 4 марта с моей карты списали в сумме 3830 грн. якобы за покупки в интернет-магазине, в котором я никогда ничего не покупал. Всего две операции, для каждой есть чек POS-терминала. Адрес регистрации терминала совпадает с адресом отделения (УКРАЇНА, ДНIПРО, НАБ. ПЕРЕМОГИ, 30). Причём в обоих случаях лимит оплаты в интернете был проигнорирован. Просьба разобраться в ситуации и по возможности вернуть деньги.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2021, 18:00
Добрий вечір!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, ми бачимо, що за вашим зверненням, вам раніше було надано шлях, за яким ви можете перевірити сайт, на якому було здійснено платіж.

Комментарии - 2

+
+9
mindguru
mindguru
26 апреля 2021, 18:41
#
При чём здесь полиция? Почитайте комментарии, аналогичные проблемы у многих людей. Ваше отделение целенаправленно списывает средства с карточек клиентов, а вы как всегда ни при чём?!?
+
0
youknow
youknow
27 апреля 2021, 12:27
#
Ну да… замість службового розслідування — «посилають» до поліції. mindguru — бережіть себе, та робіть висновки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка