Фахівці банку не вміють працювати з електронними зверненнями
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 26 апреля 2021, 7:15
- #
Приватбанк, моє звернення банк повинен розглядати вже 5 квітня і впродовж 30 днів надати (до 5 травня) надати відповідь на нього чи повідомити про продовження його розгляду. Поки що спостерігаю…
Але ще не зрозуміло, чому банк не може перевірити файл із накладеним КЕП’ом, який отримано в іншій установі — явне порушення прав громадян. :(
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
22 квітня на електронну пошту банку help@pb.ua вирішив повторно відправити ці файли, щоб електронне звернення взяли в роботу. Отримав відповідь:
«Звернення має бути підписано особистим підписом, або ЕЦП ПриватБанку, на жаль, немає можливості перевірки сторонніх підписів…»
По-перше, поняття ЕЦП уже вживати некоректно через прийняття нового закону — замість ЕЦП використовуються КЕП.
По-друге, фахівець не перевіряв файл із розширенням p7s, оскільки цей файл містив pdf, на який накладений КЕП, одержаний через Приват24.
По-трете, банк став настільки технологічним, що не може перевірити підписи на державних сайтах.
23 квітня повторно вислав електронним листом е-звернення лише файл p7s і його успішно зареєстрували. Двоякі стандарти.
ps Є учасник GOLD-клубу…