Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Актуалізація даних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
voloshchuko 15 апреля 2021, 13:39
З пів року, доставали актуалізацією даних, я пробував через приват24 відправити фото, але щось результату не було… подумав, може не правильно фоткаю, або якість не дуже хороша, зроблю як буду в банку. і як тільки у мене закінчився термін дії картки я пішов у відділення виробляти нову картку також заодно і зробити ту актуалізацію. Все пройшло норм, підписав пачку бланків, просканували паспорт і ідн, перефоткали мене, сказалив все ОК.
І через пару днів знову те ж саме, пройдіть тай пройдіть… і в приват24 також, і телефон розривається. писав я в підтримку, там мені не допомогли, сказали що треба пройти (так ніби я і до того чув щось інше…) На моє питання, чого працівник банку не зробив тієї актуалізації коли я був у відділенні, не змогли пояснити. і тільки тут я знайшов відповідь на своє запитання в іншому подібному відгуку, виявляється в паспорті немає печатки і не в мене одного така проблема…
Ви там 14 років (користуюся з 2007) не замічали що у мене немає печатки в паспорті??? якщо і так, і ви помітили тільки за 14 років, то чому я про цю проблему дізнаюся на форумах, а не від вас???
Мені повідомляють що у мене є 5 днів до актуалізації, але я проживаю не за місцем прописки і не маю змоги зробити всі печатки (хоч я не зовсім впевнений що дійсно в цьому проблема, це тільки мої здогадки, адже із сторони банку мені ніхто про це не говорив)
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 15:23
Добрий день!
Приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
У вашому випадку причина була в іншому. Перевіривши надані вами документи ми оновили інформацію і тепер немає необхідності йти у відділення повторно. Можете продовжувати спокійно користуватись картками :)

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка