Хамство керівника відділення!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +15
- Qwerty1999
- 10 марта 2021, 11:40
- #
Правила обслуживания клиентов банков при адаптивном карантине, введенном постановлением КМУ никто не отменял, начиная с периодической санобработки помещения банка и заканчивая количественными ограничениями по нахождению клиентов в помещении отделений банков…
Ситуація з covid мені відома, але моє повідомлення не про те, що мені довелось би чекати на вулиці, це не проблема, а про те, що мене виставили з банку в хамській формі, та люди себе не поводять, такі речі повинні говоритись коректно, де його клієнтоорієнтованість? Я прошу ще раз, будь ласка, розбиріться з цією ситуацією (стосовно сьогоднішнього ХАМСТВА, саме хамства, клієнтам Вашого банку з боку керівника відділення!)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.