Блокировка карты
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.8 | 47.8 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
И ещё, если вы присылаете на почту ссылку для написания жалоб, сделайте ее доступной:)
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека наших Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати фінансову захищенність людей, які обслуговуютсья в нашому банку. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Якщо Клієнт вказує неточну інформацію — ми повинні прийняти усі міри для протидії шахрайству. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо спричинити вам незручності, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою підтримкою у вас залишився негативний осад. Ми проаналізуємо ваші звернення, та по результату перевірки вам зателефонуємо.
Для того, щоб залишити скаргу, ви можете звернутися в нашу підтримку цілодобово, чи сформувати звернення на сайті https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції». Усі канали працюють. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити ваш випадок.