Відмова страхової
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Ось цей час і настав. Представники страхової ІНГОСТРАХ відмовили в виплаті мотивуючи це тим що страхувальник знав або повинен був знати про настання даного випадка. Хоча згідно договору страхування виплати не призначаються, якщо страховий випадок настав раніше ніж три місяці після укладення договору. Рішення прийняте, маєте бажання оскаржуйте, ніяких пояснень, крапка.
Знаю, що такі формальні відписки надсилались багатьом хто звертався в дану страхову.
ПриватБанк не є страховим агентом, а лише надає зручний сервіс для оформлення та керування страховкою. Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами.
Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Що ж до страхового випадку, то при його настанні необхідно подати заявку через Приват24 або звернувшись в підтримку, щоб страхова могла розглянути можливість компенсації.