дибілізм приватбанку — ЗАШКАЛЮЄ !!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Дибілізм приватбанку — ЗАШКАЛЮЄ!!!
Sergey65432115 февраля 2021, 12:05 — то повертайтеся до Ощаду!
Sergey65432115 февраля 2021, 12:05 — то повертайтеся до Ощаду!
- +
- 0
-
- Sergey654321
- 15 февраля 2021, 13:48
- #
За 12 років ваш довбаний банк не зібрав про мене всіх даних… А які вам потрібні ще дані …Ви що там СБУ чи Контррозвідка …А хто вам заважає приводити у відповідність…Робіть запит у МВС і вони вам нададуть все, що вам треба !!! Я тут до чого… Я нічого вам не винен, -Я ВІЛЬНА ЛЮДИНА !!!, а не ваш раб і ніколи ним не буду !!!
- +
- +15
-
- Toxa David
- 15 февраля 2021, 14:35
- #
А актуализацию данных о клиенте придумал не приват и этому постановлению НБУ подчиняются все банки.
Https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_1905202065?fbclid=IwAR1xj0s6Ixdy_1IAA5KTEiEGnmaMeZ3qIvT_7H3Ms2oo-tIf_x1OeZCu1Mg
Постанова Національного банку № 65 від 19.05.2020 Додаток 1 Належна перевірка клієнтів
13. Банк зобовʼязаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього): 1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим; 2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім; 3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
Не хотите выполнять постанову НБУ — не выполняйте, но и не удивляйтесь если банк откажет вам в обслуживании (перестанет проводить ваши операции, закроет договор с вами по собственной инициативе, сообщит вам что вы больше не клиент банка и «вы свободный человек!») - банку не нужны огромные штрафы от НБУ.
Https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_1905202065?fbclid=IwAR1xj0s6Ixdy_1IAA5KTEiEGnmaMeZ3qIvT_7H3Ms2oo-tIf_x1OeZCu1Mg
Постанова Національного банку № 65 від 19.05.2020 Додаток 1 Належна перевірка клієнтів
13. Банк зобовʼязаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього): 1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим; 2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім; 3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
Не хотите выполнять постанову НБУ — не выполняйте, но и не удивляйтесь если банк откажет вам в обслуживании (перестанет проводить ваши операции, закроет договор с вами по собственной инициативе, сообщит вам что вы больше не клиент банка и «вы свободный человек!») - банку не нужны огромные штрафы от НБУ.
- +
- 0
-
- Toxa David
- 16 февраля 2021, 8:20
- #
Https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-20/?lang=uk
1.1.2. Права та обов’язки Клієнта
1.1.2.1. Клієнт зобов’язаний:
1.1.2.1.3. Клієнт зобов’язаний надати Банку документи і відомості, необхідні для здійснення ідентифікації та/або верифікації.
У разі ненадання Клієнтом (представником Клієнта) документів, необхідних для здійснення ідентифікації та/або верифікації…рахунок не відкривається, договори не укладаються, фінансові операції не здійснюються.
Клієнт зобов’язаний надавати Банку уточнюючу інформацію щодо ідентифікації та вивчення Клієнта:
1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
1.1.2. Права та обов’язки Клієнта
1.1.2.1. Клієнт зобов’язаний:
1.1.2.1.3. Клієнт зобов’язаний надати Банку документи і відомості, необхідні для здійснення ідентифікації та/або верифікації.
У разі ненадання Клієнтом (представником Клієнта) документів, необхідних для здійснення ідентифікації та/або верифікації…рахунок не відкривається, договори не укладаються, фінансові операції не здійснюються.
Клієнт зобов’язаний надавати Банку уточнюючу інформацію щодо ідентифікації та вивчення Клієнта:
1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
Я являюсь клиентом Привата 5 лет и с меня никто не требует никаких персональных данных. Зато с сына (клиент банка больше 20 лет) при любой транзакции постоянно требуют персональные данные. Притом, что я перевожу\снимаю гораздо большие суммы чем он. Дело в том, что он заключал договор ещё в Донецке, а я — в Киеве.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці завжди будуть раді вам допомогти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.