Минфин - Курсы валют Украины

Установить

затягування процедури чарджбек Приватбанком

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Artur Savitsky 1 февраля 2021, 18:26
Я, Савицький Артур, став жертвой псевдо-брокерів LimeFX і звернувся в АТ КБ «Приватбанк» за процедурою чарджбек для оспорювання спірних транзакцій. У грудні 2020 р. я направив у банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту. Приватбанк прийняв мою заяву, моїм транзакціям були присвоєні номери заявок.
Згідно правил платіжних систем є три етапи чарджбек-диспуту. Перше представлення претензії, друге представлення претензії і Арбітраж.
Після першого представлення моєї претензії, 19.01.2021р. Приватбанком було отримано по моїм заявкам № 1415079; 1415080; 1415081; 1415082;1415083 від Банка-Еквайра відмову у поверненні коштів.
Згідно правил МПС MASTERCARD, після ознайомлення з відповідями Банка -Еквайєра, я підготував нові документи для подачі Другого представлення моєї претензії, 22.01.2021р. надіслав на електронну пошту Приватбанка та попросив продовження претензійної роботи. Нащо отримав по всіх заявках електронні листи: «Подальше оскарження можливе в арбітражі платіжної системи Мастеркард під Вашу гарантію в 500 USD (Арбітражна комісія, утримується зі сторони, що програла, тобто у разі виграшу комісія Вам повертається). Також хочемо зауважити, що згідно згідно п. 2.1.4.57.1.Умов та Правил, клієнт також відшкодовує Банку додаткові витрати, понесені Банком в процесі оскарження транзакції. Просимо надати карту для списання гарантії»
Я неодноразово звертався письмово на електронну пошту chargeback@privatbank.ua, в чат Приват24 та на гарячу лінію пояснюючи співробітникам банку, що згідно правил МПС, перед арбітражем подаються документи на пре-арбітраж. Весь час відповідь одна: «Дуже хочемо Вам допомогти в поверненні коштів. Очікуємо від Вас номер карти для списання депозиту в розмірі 500 USD за кожну транзакцію, з якою Ви не згодні, в разі позитивного рішення кошти будуть повернуті Вам на карту. Тільки після гарантії від Вас ми зможемо далі опрацювати заявки. Будь ласка, в разі бажання продовжити претензійну роботу дайте номер картки та не затягуйте час. З повагою, ПриватБанк»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування.
Згідно п. 2.1.4.57.1.Умов та Правил «Приватбанку» клієнт сплачує 500 USD комісії за участь в Арбітражі платіжної системи
Приватбанк всупереч своїм правилам, та правилам МПС Мастеркард 11 днів відмовляє мені в продовженні претензійної роботи намагається витребувати з мене по 500 USD за кожну транзакцію.
У мене відкриті рахунки і в інших банках. Ці банки, на відміну від АТ КБ «Приватбанк», успішно провели претензійну роботу, не вимагали від мене пердчасно коштів, вчасно передали заяви про опротестування транзакцій і супровідні документи до них міжнародним платіжним системам, в результаті чого мені були повернуті кошти.

Я звертаюся до Голови Правління АТ КБ «Приватбанк» та інших відповідальних осіб з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання. Прийміть документи на пре-арбітраж та передайте їх у платіжну систему, згідно правил Банку він безкоштовний, не вимагайте грошей завчасно.
Приватбанк
Ответ банка
1 февраля 2021, 20:37
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
На даний час банком готується офіційна відповідь на ваш запит.
Відповідь буде надано у встановлений законом термін.

Комментарии - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 февраля 2021, 19:42
#
«Я звертаюся до Голови Правління АТ КБ „Приватбанк“ та інших відповідальних осіб з проханням,»

Ну так и отправьте письмо в бумажном виде Укрпочтой на имя и.о. ППБ Приватбанка Самариной Анне…

Форум Минфина и ветку отзывов Приватбанка она точно не читает…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / затягування процедури чарджбек Приватбанком