Все що варто знати про систему безпеки Привптбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Может банку звонить и спрашивать точно это вы при каждой оплате? Тогда вы начнёте говорить, задолбали проверять.
Утеря карты это же не вина банка, к сожалению ваша не внимательность. Касаемо пин кода, то это не банк решил, а правило мастеркард- оплата по безконтакту без пина до 500 грн
Утеря карты это же не вина банка, к сожалению ваша не внимательность. Касаемо пин кода, то это не банк решил, а правило мастеркард- оплата по безконтакту без пина до 500 грн
Зате звичайну операцію, яку проводить власник, їм заблокувати — раз плюнути, ще й з формулюванням «з метою запобігання шахрайським діям».
Картой делают обычную покупку в магазине, что в этом странного?
Утеря карты и не внимательность это не вина банка, не стоит перекладывать ответственность свою на других)
Відповідальність я не перекладаю. Звичайно, за втрату карти і за те, що пізно це виявив, вина лежить на держателі карти.
Але така активність, коли вночі, з інтервалом у середньому 9−10 хв. проводяться дрібні транзакції, ще й по декілька в одному місці, мала б викликати підозри у СБ банку, погодьтесь, що це, як мінімум, не є типово. Але чомусь ніхто на це не відреагував. І це дивує - почитавши попередні відгуки, можна зауважити, що часто банк блокує самі звичайні операції (якщо вірити авторам відгуків). Зрештою колись і сам з подібним стикався — при здійсненні звичайного платежу, на невелику суму (порядка кількох тис. грн.), вдень, отримував повідомлення з вимогою прислати фото з картою в руці.
Але така активність, коли вночі, з інтервалом у середньому 9−10 хв. проводяться дрібні транзакції, ще й по декілька в одному місці, мала б викликати підозри у СБ банку, погодьтесь, що це, як мінімум, не є типово. Але чомусь ніхто на це не відреагував. І це дивує - почитавши попередні відгуки, можна зауважити, що часто банк блокує самі звичайні операції (якщо вірити авторам відгуків). Зрештою колись і сам з подібним стикався — при здійсненні звичайного платежу, на невелику суму (порядка кількох тис. грн.), вдень, отримував повідомлення з вимогою прислати фото з картою в руці.
Ну, а мы с вами разве знаем типично это или нет для автора это.
По сути ведь банк, это не мама и папа которые должен исправлять косяки автора
Судячи по відгуку, такі операції для автора нетипові. Звичайно, банк не зобов`язаний виправляти помилки клієнтів і нести відповідальність по операціях з картою, про втрату якої не заявлено. Але все ж підозру иака активність мала б викликати і відреагувати на це банк міг би…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. ПриватБанк завжди гарантує збереження коштів Клієнтів. В свою чергу, ми просимо бути пильними та при втраті або викраденні картки відразу сповіщати банк. Детально описали інформацію на сайті: https://privatbank.ua/safeness
В даному випадку, радимо власнику картки звернутися в підтримку банку для того, щоб розглянути можливість подання заявок на оспорювання операцій.
У разі додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.