Після поповнення картки іншого банку — гроші не поступили!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.
Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.