Не повертають кошти за авіабілет, куплений через ПриватБанк.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Шановна! Спочатку переконайтеся, що ваш авіаперевізник ще живий.
Якщо це не так — ваші сподівання на повернення марні.
Якщо це не так — ваші сподівання на повернення марні.
- +
- 0
-
- Tetiana Sa
- 28 января 2021, 17:56
- #
Шановний, дякую за пораду. Ми зв'язувалися з Катарським авіалініями, і вони пропонували повернути кошти зразу напряму. Але ми тоді ще вагалися чи робити обмін білетів чи повернення. Тому вирішили оформити повернення через провайдера в лиці Приватбанку, де ми купували білети. Якби я знала, що ПриватБанк це не серйозна установа, а наче циган на базарі годує «завраками» —«повернемо завтра, післязавтра, після післязавтра», то вже б давно повернули кошти напряму від Катарськтих авіаліній.
Ваша порада марна, дякую, що старалися написати.
Ваша порада марна, дякую, що старалися написати.
«Ваша порада марна,» — і все ж.
Я мав отримати гроші, але Рєйнєір оформив ваучер ще в квітні 2020.
В липні я намагався вдруге. Марно.
Два тижні тому, на форумі пасажирів Рєйнєір, я отримав пораду.
Скористався нею — гроші повернулися на карту через 5 днів.
Поради бувають корисними… інколи.
Я мав отримати гроші, але Рєйнєір оформив ваучер ще в квітні 2020.
В липні я намагався вдруге. Марно.
Два тижні тому, на форумі пасажирів Рєйнєір, я отримав пораду.
Скористався нею — гроші повернулися на карту через 5 днів.
Поради бувають корисними… інколи.
- +
- 0
-
- Tetiana Sa
- 29 января 2021, 18:28
- #
Поясніть будь-ласка, чому в архіві квитків, статус моїх квитків значиться «ПОВЕРНУТО»?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Після закінчення вказаного терміну очікування 2 місяці, я знову звернулася до представників Приватбанку за вказаними вище електронними адресами. На що отримала відповідь від privatbank. airlife@gmail.com такого змісту :«Уважаемая Татьяна, добрый день.
Информируем Вас о том, что по Вашему бронированию средства за возврат уже переданы на перечисление и течении двух недель должны поступить на Ваш счёт.
вт, 26 янв. 2021 г. в 09:14″
По перше, питання чому порушуються вказані терміни повернення? По-друге, судячи з цього повідомлення кошти від авіакомпанії повернуті, та будуть зараховані напротязі 14 днів, що суперечить терміну зарахування, вказаному від help@pb.ua, про що звернулася до help@pb.ua. У відповідь без жодних пояснень, чому термін повернення порушується 27.01.2021 отримала
«Тетяна Михайлівна, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Кошти будуть зараховані на картку після їх перерахування авіакомпанією до банку. Орієнтовний термін повернення 14 днів. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
На мої запитання чому порушуються терміни повернення, чому повідомлення від різних представників Приватбанку різняться стосовно повернення коштів від авіакомпанії, чому в архіві замовлення квитків стоїть статус «ПОВЕРНЕНО», але коштів до сих пір не має, на мої питання ніхто не реагує. Скільки таких термінів «2 місяці», тоді «2 тижні» ще може бути? Цей Приватбанк зареєстровано та ліцензовано в НБУ то це офіційний банк чи шахраї, котрі не повертають кошти, а відповідають« завтра, завтра, завтра. чекайте, будь ласка»
Прошу розібратися в даній ситуації як найшвидше, тому що ми не можемо купити нові квитки для повернення в Україну із-за цих нечесних маніпуляції з боку представників Приватбанку.
Буду вдячна за допомогу.
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми працюємо над якомога швидшим вирішенням питання.
Наші колеги вже передали запит до авіакомпанії.