Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кешбек

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Vikylka 26 января 2021, 15:46
Отделение по адресу: Хмельницкий, пр-т Мира, 72/5
На початку грудня мені зателефонував співробітник банку і повідомив, що я буду отримувати кешбек від розрахунку карткою у розмірі 5%. Пізніше цей кешбек буде перераховано мені на картку. Протягом грудня мені нараховано кешбеку у розмірі 405грн. Щоб їх отримати я написала вперше у чат онлайн на початку січня, про що отримала відповідь, що його буде нараховано до 13 січня на картку. Приблизно 21−22 січня я знову написала в допомогу онлайн, адже кешбек так і не було нараховано. Мені повідомили, що кешбек надійде протягом 1−2 днів. 26 січня (сьогодні) я вирішила піти у відділення банку, там мені не змогли допомогти, лише замовили дзвінок. Спеціаліст який до мене телефонував оформив заявку до технічної служби. Пізніше мені перетелефонували з результатами заявки і я повинна була відповісти на питання. Відповіла я вірно, однак мені сказано що мої дані заблоковано, потрібно звернутись у відділення банку. Я знову йду до відділення (з двома дітками 1,5 і 4 роки) вже вдруге за сьогодні. Актуалізую дані і знову подаю заявку на повернення коштів. Не розумію чому все так складно. Якщо банк сам організовує такі пропозиції, то чому щоб отримати кошти мають бути такі складні процедури і багато звернень? Чи банк розраховує на те, що люди побачать незначну суму кешбеку і вирішать, що немає сенсу добиватись його нарахування. Загалом залишилась дуже втомлена і незадоволена від вашого сервісу. Це стосується і чату онлайн і того, що оператори немають доступу до того, щоб допомогти.
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2021, 17:17
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка