Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ВІТАЄМО! ВАМ ЗАБЛОКОВАНО ВСІ РАХУНКИ!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
department11 18 декабря 2020, 8:36
КБ ПРИВАТБАНК в односторонньому порядку було заблоковано рахунки клієнта, який знаходиться за кордоном!!!

В кабінеті приват 24 висить вимога надати «докази походження коштів,» — ці вимоги було виконано, надано довідки про доходи, про вид зайнятості, навіть довідку про природу походження коштів на рахунку — результат НОЛЬ.

Написав вимогу від 08 грудня — припинити одностороннє порушення умов договору, знову у всіх можливих форматах надав всі можливі довідки — результат НОЛЬ.

Подав повторну скаргу 10 грудня — результат: 11.12.20 р. дзвінок від банку з номеру +380927896555, повідомлено що ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЄДИНОЮ умовою розблокування рахунків Є надання довідки за формою W-8!

Таким чином, вимоги надати докази підтвердження доходів були безпідставними, адже причиною блокування рахунків було не застосування фінмоніторингу (для цього і підстав ніяких не було), а вимоги самосертифікації fatca! Як наш клієнт мав здогадатися що від нього потрібно, якщо вимагали спочатку одне, потім зовсім інше, це нікого особливо не хвилює.

За таких обставин, блокування рахунків є свавільним порушенням законодавства — спочатку повинна бути донесена законна вимога, лише потім, у разі її невиконання, як наслідок, в виключних випадках, можливе блокування, а не навпаки! Як НБУ та Мінфін допускає таке свавілля, в голові не вкладається. Хоча, хіба це перша така історія з блокування рахунків без жодних достатніх підстав? І де реакція цих НБУ, Мінфінів?

Зважаючи на шантаж блокуванням, і цю нову вимогу було також виконано! Форму 8ben було надано додатком до заяви № 3 від 13 грудня, одночасно надано шляхом завантаження в додатку приват 24, надіслано поштою на help@pb.ua, swift@privatbank.ua.

Результат – НОЛЬ.

15 грудня звернувся на всі можливі канали, з заявою #4 повторно надіславши додатки в усіх можливих форматах.

Результат — нарешті (на девятку добу блокування) відповідь help@pb.ua від 16 грудня, що виявляється, форма невірно заповнена, в частині найменування, — написано звертатись до онлайн консультанта в приват 24 та надати йому форму або надати через телефон 3700 (не знаю, як форму pdf надати через дзвінок, доречі, в чат її в форматі pdf також не завантажити, якщо комусь це цікаво).

Звернувся 16 грудня до онлайн консультантів приват 24 з новою формою, питанням, чому рахунки заблоковано після виконання всіх вимог банку, намагався з'ясувати, в чому проблема.

Відповідь консультанта — очевидних проблем не виявлено! Завантажені документи відповідають вимогам, ЗАЯВКУ СФОРМОВАНО, чекайте добу поки розблокують.

ЯК ТАК, ЛИШЕ НА ДЕВЯТИЙ ДЕНЬ БЛОКУВАННЯ ТІЛЬКИ ЗАЯВКУ БУЛО СФОРМОВАНО, А ЯК МОЇ ЧОТИРИ ЗАЯВИ З ДОДАТКАМИ?

Хоча, кого це цікавить… Результат після спливу зазначеного строку — НОЛЬ.

ПОВТОРНО заповнив форму за зразком на сайті іншого банку, надіслав у всіх можливих форматах на всі канали зв'язку — в додаток приват 24, на пошту help@pb.ua, swift@privatbank.ua, повторно зв'язався з оператором чату онлайн консультації, намагався з'ясувати, чи підходить черговий варіант форми, якщо так, розблокувати рахунки, якщо ні — ДОСТУПНО ПОЯСНИТИ В ЧОМУ САМЕ НЕ ПІДХОДИТЬ ФОРМА, НАДАТИ ЗРАЗОК АБО РОЗЯСНИТИ ХОЧА Б ЩО ЩЕ ПОТРІБНО ВІД Клієнта.

Відповідь — чекайте добу, питання буде вирішено, про якісь недоліки в формі не повідомлено, на питання, де взяти зразок форми, яка нарешті влаштувала б банк, відповіді не отримано, ніяких цінних порад не отримано (аналізуйте запис).

За спливом доби, результат — НОЛЬ, повторно 18 грудня здійснено звернення на пошту help@pb.ua з черговим, вже десятим, напевне, питанням, що тепер заважає нормально виконувати свої зобовязання за договором, що тепер не влаштовує банк, і, саме головне, ЯКИМ ЧИНОМ КЛІЄНТ МІГ БИ ОТРИМАТИ ТАКУ МИЛІСТЬ, ЯК РОЗ'ЯСНЕННЯ, ЩО І ЯК КОНКРЕТНО ПОТРІБНО ЩЕ ЗРОБИТИ, ЩОБ БАНК НАРЕШТІ ЗАЛИШИВ І КЛІЄНТА І ЙОГО РАХУНКИ В СПОКОЇ.

Станом на момент написання цієї заяви вже пройшла чергова доба (дванадцята!) свавільного блокування рахунків і за весь цей час ніяких навіть мінімальних проявів бажання якось розібратися в цій ситуації, на жаль, не виявлено (аналізуйте переписку в чаті онлайн допомоги, листи від 08, 10, 13, 15 грудня, додаток до листа 4 від 15 грудня, всю інформацію в додаткі приват 24, зміст наданих відповідей та їх відповідність обставинами справи). Робіть висновки.

Вже неодноразово повідомлялось, що всі ці недолугі дії з блокування рахунків людей є причиною таких наслідків як неможливість користування власністю, в тому числі такими діями унеможливлено здійснення будь-яких покупок, в тому числі продуктів харчування, одягу, ліків, засобів захисту від ковід пандемії, тобто створено ситуацію загрози життю та здоров'ю громадянина.

Невже цього недостатньо щоб не зволікати з розглядом питаннь по деблокування грошей людей, чому СТІЛЬКИ триває це свавілля? Чому НБУ, Мінфін так ставиться до цього всього?

Може я чогось не розумію, але навіть просто з прагматичної точки зору, невже не легше витратити десять хвилин та закрити це питання, ніж вести ці переписки в стилі «онлайн футбол» вже другий тиждень, адже цей час можливо якось ефективніше використати.

І останнє, не потрібно бути занадто продвинутим менеджером MBA, щоб розуміти, до яких наслідків людей підштовхує таке ставлення банку — наскільки мені відомо, за позовами про захист прав споживачів не потрібно сплачувати судовий збір. Невже з точки зору економічної доцільності, вигідніше буде роками судитися, ніж просто присвятити 10 хвилин виконанню своїх службових зобов'язань? Звісно, якщо це нікого не турбує, то тоді немає, що й сказати…

Це питання, доречі, і до НБУ і до Мінфіну, як взагалі можлива така ситуація? Можливо, було б правильно якось втрутитися, чи нічого, все нормально?

Доречі, копії листів від 08, 10, 13, 15 грудня, додатку до листа 4 від 15 грудня, було одночасно надіслано і до НБУ на адресу nbu@bank.gov.ua.
Знаєте який результат за 12 днів?

Ви вірно здогадалися — НОЛЬ!

ДЛЯ ТОГО ЩОБ ВИРІШИТИ ЦЕ НЕ СКЛАДНЕ ПИТАННЯ, ДОСТАТНЬО НАДАТИ ЗРАЗОК ФОРМИ ЯКА ВЛАШТУВАЛА Б БАНК! ЦЕ ПИТАННЯ НА 10 ХВИЛИН! АБО ЗРОБІТЬ НА САЙТІ ЗРАЗОК, ЯК ЦЕ РОБЛЯТЬ ІНШІ БАНКИ!

По факту, людей заганяють в замкнене коло — завантажте довідку — чекайте добу-дві — отримуйте відповідь, що довідка не підійшла — звертайтесь в help@pb.ua — отримайте відповідь, що звертайтесь в онлайн чат — в онлайн чаті отримайте відповідь, що завантажте довідку — чекайте добу-дві… Не підійшла довідка! Ну то пишіть в онлайн чат, доба-дві, — отримаєте відмову, які проблеми?

«Ну що ж, дуже прикро, що ви отримали негативний досвід»! І далі що? Кому краще від цього всього, хто що виграв врешті?

Схоже на якесь знущання, чи не так? От тільки незрозуміло, кому це все потрібно і яка вигода з цього? Вже майже з десяток людей, які дізналися про цю історію, повідомили мені, що вже зробили відповідні висновки, та й сам я маю тепер лише одне новорічне бажання — забрати свої гроші і надалі триматися подалі від банківських установ України. Хоча, кого це хвилює…

Українці, робіть висновки та бережіть свої гроші!
— P. S. В якості рекомендації для покращення ефективності розгляду таких питань, банк може провести новорічний експеримент серед тих співробітників, які так «ефективно» підвели просту справу майже до подання судового позову — заблокувати їм рахунки і дати можливість за допомогою онлайн консультантів, help@pb.ua та Google-перекладача податкової англійської, спробувати добитися їх розблокування!
Безліч емоцій гарантовано! Спробуйте!
Приватбанк
Ответ банка
18 декабря 2020, 11:42
Ваші звернення були зафіксовані і питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання. Спасибі за розуміння.

Комментарии - 1

+
+1
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
18 декабря 2020, 9:35
#
забрати свої гроші і надалі триматися подалі від банківських установ України
==================

Очень ценный совет....сам пришёл к такому выводу несколько лет назад. Только одна поправка имеется.....в стране нет «банківських установ» ....есть только банды ростовщиков, работающие под вывеской банков.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 28.060 28.460
EUR 31.930 32.530
RUB 0.3550 0.3850
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 28.060 28.460
EUR 31.930 32.530
RUB 0.3550 0.3850
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / ВІТАЄМО! ВАМ ЗАБЛОКОВАНО ВСІ РАХУНКИ!