Обман клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.