Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Казки від Приватбанка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
NataVek21 16 декабря 2020, 12:12
09.12.2020р. я зайшла в особистий кабінет в Приват24, щоб перевірити баланс картки для виплат, і побачила, що баланс мінусовий (- 872.65 грн), а ще 07.12.2020р. баланс карти був вірним (27.35 грн).
Перевіривши виписки, я побачила, що 30.11.2020р. з моєї карти було зроблено видачу готівки у сумі 900.00 гривень, яку я не здійснювала. 30.11.2020р. я дійсно знімала з картки 3500.00 гривень у банкоматі (Станція Метро Палац Спорту). Передзвонивши в банк 09.12.2020р о 12:47, розповіла їм цю ситуацію, оператор порадив звернуться в Департамент кіберполіції Національної поліції України, що я і зробила в електронному вигляді.
В 13:12 мені передзвонили з Приват банку і повідомили, що згідно виписок банку в особистому кабінеті операція видачі готівки у сумі 900 гривень є, але згідно виписки банкомата, такої операції не було. Оператор повідомив мені номер моєї заяви (№ 29007333), яку передали у відділ служби безпеки банка на розгляд.
10.12.2020р. мені передзвонили з відділу служби безпеки банка і розповіли цікаву історію: що банкомат видав мені замість 100гривень по п'ятдесят-тисячу гривень по п'ятсот, тому і було списання з карти суми 900 грн, і спитали: згодна я з цим чи ні.
Але я перераховувала кошти після отримання їх у банкоматі, і сума, яку я зняла була 3500 гривень. Тоді співробітник з відділу служби безпеки банка запропонував подальше розслідування.
15.12.2020р. мені виплачують аванс, який заходив на мою карту для виплат у Приватбанк, але звісно, що в зв'язку з невирішеною ситуацією, я змінила банк.
15.12.2020р. мені знов передзвонили з відділу служби безпеки банка. На цей раз мені запропонували два варіанти на мій вибір: або банкомат видав мені замість 100 гривень по п'ятдесят — тисячу гривень по п'ятсот, або хтось переплутав касети з банкнотами, коли налаштовував банкомат. Тому я повинна повернути гроші у розмірі 872.65 грн. протягом 30 діб, щоб мені не нарахували проценти. Це остаточне рішення і мені відправлять лист поштою, а я можу йти до поліції, якщо не згодна. На моє прохання вкласти в лист договір з банком, мені відповіли, що ніякого договору не має. Я є клієнтом банка протягом десяти років, у мене три картки, а договору не має???? Картка з якої списали кошти, є картка для виплат, про який овердрафт йде мова!???? Договір я побачити не можу, його не має! Чому я повинна доказувати, що вмію рахувати гроші, чому я повинна нести відповідальність за банкомат?
Те, що я в котрий раз, пояснювала, що я не згідна з цими обома рішеннями, співробітник банку не чує.
Враховуючи вищенаведене я вважаю дії банку шахрайським.
Приватбанк
Ответ банка
16 декабря 2020, 13:29
Добрий день!
Нами всебічно була вивчена дана ситуація та проведена ретельна перевірка з залученням фахівців.
Як ви вірно помітили, наші колеги зв'язувались з вами для надання інформації та за результатом було виявлено, що банкомат видав дві купюри 500 грн замість двох купюр номіналом по 50 грн. Через що, ми вимушені були списати різницю, а саме 900грн, з вашої картки.
Безумовно, ситуація неприємна та помилка з розміщенням номіналів в банкоматі була присутня, через що банкомат видав більшу суму готівки, ніж було списано з картки. За результатом перевірки та перегляду фотоматеріалів з банкомату, не було виявлено факту перерахунку коштів вами біля банкомату, а також факту видачі меншої суми.
Ми приносимо свої вибачення за те, що дана ситуація доставила вам незручності та будемо вдячні за розуміння. Інформація про перевірку та її результати також направлена на вашу адресу, щоб ви могли ознайомитись з усіма деталями.

Комментарии - 2

+
+15
MykolaA
MykolaA
16 декабря 2020, 17:01
#
«Те, що я в котрий раз, пояснювала, що я не згідна з цими обома рішеннями,» - якщо авторка впевнена, що зайвих грошей не отримала:,то - 
припинити будь-яке спілкування з банком назавжди.
Через декілька років банк звернеться до суду про заборгованість по карті.
І там має довести історію «про дві купюри не того номіналу». 
Це моя власна думка, не порада, чи рекомендація.

+
0
MykolaA
MykolaA
16 декабря 2020, 17:48
#
У «пільговий період» витрати мінімальні.
Подайте грамотну претензію. 
Відповідь на неї дасть змогу оцінити позицію банка.
Не гайте час на форумах.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Все курсы банка