Оформив chagreback, а гроші пропали
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Все потому-что в Привате не читают НПСБО и врядле бы прошли аудит , любят тупо операцию удалять а не сторнировать, сиди потом сверяй 2 выписки.
Яке обговорення? Цитую:
020-10-17 произошел возврат средств по счету с
идентификационным номером 767048373, отправленному на вашу
почту anagenmail@gmail.com.
Это прямой возврат через ваш банк или провайдера кредитной карты.
Поскольку банк вернул вам средства, услуга была отключена за неуплату.
Согласно условиям использования карта, с которой был произведен
платеж, была заблокирована и не может быть использована для оплаты
услуг Wix.
Если вы хотите продолжить пользоваться услугами Wix или задать вопрос,
пожалуйста, напишите на Свяжитесь с Wix. Пожалуйста, укажите адрес, на
который зарегистрирован ваш аккаунт Wix, чтобы мы могли найти
релевантную информацию.
Хтось з вас двох бреше
020-10-17 произошел возврат средств по счету с
идентификационным номером 767048373, отправленному на вашу
почту anagenmail@gmail.com.
Это прямой возврат через ваш банк или провайдера кредитной карты.
Поскольку банк вернул вам средства, услуга была отключена за неуплату.
Согласно условиям использования карта, с которой был произведен
платеж, была заблокирована и не может быть использована для оплаты
услуг Wix.
Если вы хотите продолжить пользоваться услугами Wix или задать вопрос,
пожалуйста, напишите на Свяжитесь с Wix. Пожалуйста, укажите адрес, на
который зарегистрирован ваш аккаунт Wix, чтобы мы могли найти
релевантную информацию.
Хтось з вас двох бреше
WIX підтвердив що chargeback відбувся і гроші банк повернув, і на основі цього скасував підписку. А ви кажете що у chargeback відмовлено
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 26 ноября 2020, 17:05
- #
Добрий день!
Банк отримав відповідь про результати оскарження від міжнародної платіжної системи з документами та відповіддю сервісу, на якому була здійснена оплата. Із зрозумілих причин під публікацією немає змоги вказати всі деталі. Ви можете отримати детальну інформацію та документи за заявкою на повернення коштів, звернувшись на нашу пошту chargeback@privatbank.ua в темі листа вказавши номер заявки.
Банк отримав відповідь про результати оскарження від міжнародної платіжної системи з документами та відповіддю сервісу, на якому була здійснена оплата. Із зрозумілих причин під публікацією немає змоги вказати всі деталі. Ви можете отримати детальну інформацію та документи за заявкою на повернення коштів, звернувшись на нашу пошту chargeback@privatbank.ua в темі листа вказавши номер заявки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.8 | 47.8 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
18 жовтня 2020р сервіс WIX.com підтвердив повернення коштів та скасування передплати на підписку, вроді як конфлікт мав б бути вичерпаний.
Проте 25 листопада 2020р (місяць після підтвердження WIX.com) ПриватБанк повідомив, що у chargeback мені відмовлено. Незважаючи навіть на те що винуватець сам погодився відшкодувати кошти.
В результаті де мої гроші не знають, немає а ні грошей, а ні послуг сервісу WIX.com, на гарячій лінії Привату нічим допомогти не можуть, пакет документів надати відмовляються. Я навіть не переконаний чи вони той Chargeback подавали до платіжної системи чи просто брешуть.
Просто в шоці від цього банку. Буду переводити всі платежі ФОПа на монобанк, там хоч який-неякий адекват залишився.
У разі, якщо сайт повідомив вам особисто про готовність повернути кошти, то рекомендуємо звернутись до підтримки сайту для обговорення способів повернення коштів.
Нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови полягає в тому, що нам було відмовлено еквайером у поверненні коштів. Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.