Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Привид» у ПриватБанку та «Мисливці на привида»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Максим Бойко 24 ноября 2020, 13:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Бассейная, 12/1-2
Почну з того, що сповіщення від привату, часто любить губитись, яким чином? А все просто, замовив 16 числа готівку на відділення, 18 числа прийшов, отримав, а вже 21 числа, в суботу, мені приходить повідомлення що гроші у відділені та доступні, у вихідний. Дивина.
Отож про «Привида» =), рік тому, або ще раніше я відкрив «депозит безподатковий» і отримував з нього % на картку для виплат «Х». І в цьому році, 7 місяця, ця «Х» картка закінчила свій термін дії. Я, як звичайна людина, помітив це не одразу. Спочатку, я помітив що щось не так після переводу відсотків(з депозита) з «Х» картки на універсальну «Z». Картка «Х» зникла зі списку моїх карток. Саме цікаве те, що коли відсотки з депозиту нараховуються на картку «Х», картка — з'являється, як тільки спустошується — зникає.
І мені стало цікаво, а що буде при закінченні терміну дії самого депозиту(19 листопада).
18 числа, після отримання замовлених грошей, я звернувся до «спеціаліста»(не пам'ятаю як її звати) з проханням «В картці „Х“ закінчився термін дії, хочу поновити картку для виплат». Після чого вона попросила відкрити в телефоні додаток «Приват24» і почала сама тицяти в мій телефон. Картку в списку «схованих» не знайшла. На що далі не стала розбиратись чому так, і видала нову картку для виплат «Y». А стару вилучила, і тільки після того, як я наголосив на знищенні картки «Х», вона її розрізала.
Проблеми спеціаліста:
— недотримання правил носіння маски(спущено, ніс не в масці, на скільки я пам'ятаю)
— в час коронавірусу, брати до рук чужий телефон, можна як передати так і підхопити (довелось дезінфікувати ретельніше)
— не розібралась в проблемі зниклої картки в списку, хоча і казала що картки просто так не зникають.
Я оцінив би візит на 2-3/10.
І от наступає 19 число, з депозита надходять % на карту «Х»!, я за звичаєм перевожу гроші на універсальну картку «Z», і картка знову зникає.
І ось тепер я намагаюсь розірвати депозит, а для зняття коштів необхідно вибрати картку, а карток у списку немає, жодної.
Пишу в техпідтримку «приват банка», пояснюю ситуацію, а спеціаліст Олеся відпрацювала як звичайний робот, «відкрийте діджитал карту», «змініть налаштування карти „Х“ на продовження терміну, вона стане діджитал карткою» і наче не читаючи та не бачачи, що цієї картки не існує. Потім порекомендувала піти у відділення і вже там розв'язувати це питання.
Роботу Олесі я б оцінив на 4/10.
Проблема не вирішена, йти у відділення немає можливості й бажання.
Вирішив подзвонити на гарячу лінію. І о диво, я потрапив до Спеціаліста Тетяни (10/10).
Пояснив ситуацію, Тетяна звичайно спочатку не розуміла, як так може бути, немає картки, і вона як співробітник банку не може її знайти. Пообіцяла знайти рішення і передзвонити. Передзвонила через деякий час і запропонувала таке рішення. Треба було зробити переказ будь-якої суми на картку «Х», коли вона з'явилась, закінчити депозит і вивести гроші на карту «Х», і вже потім, перевести карту в діджитал з поновленим терміном дії.
В теорії я міг би це провернути й сам нікому не казавши, але мені було цікаво, як співробітники банку відреагують на цей глюк в системі.
Чи як кажуть «Не баг, а фіча» і все воно так і мало працювати.
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2020, 15:28
Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації. Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
Полезный комментарий
Максим Бойко 24 ноября 2020, 15:48
І Вам дякую за відповідь)

Комментарии - 1

+
0
Максим Бойко
Максим Бойко
24 ноября 2020, 15:48
#
Полезный комментарий
І Вам дякую за відповідь)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / «Привид» у ПриватБанку та «Мисливці на привида»