Шахрайство робітників ПриватБанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
Приват в скотости своей возомнил себя выше законов Украины и Богом. Все просто.
Так если вы так уверены, что вас обокрали и банк воры- идите в полицию пишете заявление на банк о краже средств, чего пусто словите
- +
- +77
-
- Филипп Филиппович
- 20 ноября 2020, 10:41
- #
Кассир банка - материально-ответственное лицо и обязана возместить банку убытки. Никакие видео смотреть не нужно и они не могут быть приняты как доказательство в суде при нормальном адвокате.
От такого банка конечно надо держаться подальше.
От такого банка конечно надо держаться подальше.
Бандиты в 90 так не действовали как действует этот похабный банк. Выводите из него все свои средства если не хотите быть очередным потерпевышим.
У клієнта вкрали гроші, тепер майже місяць розбираються? Банк розбирався б стільки, якби у нього вкрали гроші?
Читаю не первый случай о Приват банке, вроде есть видео наблюдение, но на видео почему то приплетают не то, что нужно.Женщина платила коммунальные в этом банке, через неделю ей позвонили и сказали, что она им подсунула фальшивую 500, якобы на видео они увидели, вот интересно, сразу не заметили, а через неделю нашли как у нас говорят«Цапа-відбувайла»и прицепились к пожилому человеку.И никакие оправдания тогда не приняли.Значит с этим банком нужно делать так-на всё отделение объявлять,«кассир, смотри, я перед тобой пересчитываю сдачу», так, что ли?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Все курсы банка |
Багато років ми були лояльними клієнтами ПриватБанку з ідеальною креди-тною історією (це елементарно перевірити за даними УБКІ).
2 листопада 2020 року ми з чоловіком прийшли до відділення ПриватБанку забрати свій депозит, який закінчився. Відділення знаходиться в Рівному на проспекті Миру, 8. У касі перед нами стояла розгублена жінка, а перед нею бігала схвильована касирка (Середюк Олена), друкувала і віддавала їй акт вилучення фальшивих купюр. У касирки бігали очі, вона дуже метуши-лась і у мене її поведінка викликала підозру. Хотілося відразу піти в інше відділення, але гроші за депозитом були замовлені сюди. Підійшла наша черга, перед нашим носом касирка закрила касу і почала видавати велику суму своїм знайомим з іншого боку каси, в цей час було чути сміх і жарти касирки.
Нарешті дійшла черга і до нас. Ми отримали свою готівку та квитанцію. Чо-ловік відкрито біля каси перерахував гроші, все було точно. Ми пішли з від-ділення.
Через два дні, 4 листопада, чоловікові зателефонували з служби безпеки ПриватБанку і сказали, щоб він терміново прийшов у відділення, тому що касирка дала йому більше на 4 000 грн. Ми відразу ж виїхали у відділення. Там нам касирка показала відео, де були зняті руки, які дістають з пачки кі-лька купюр, що на її думку і було доказом того, що ми отримали зайві гроші. Ми сказали, що все перерахували перед касою і це має бути зафіксовано на відео. Вони пообіцяли передати відео видачі готівки нам з чоловіком і сказали, що будуть розбиратися в ситуації. Далі протягом години у чоловіка з зарплатної картки ПриватБанку працівники центрального офісу без його згоди конфіскували 4000 грн. Національна поліція, суд – для чого вони в нашій країні! От співробітник служби безпеки банку – це істина!!!
5 листопада 2020 р. ми написали скаргу в ПриватБанк на дії співробітників банку (як служби безпеки, так і відділення), на що 16 листопада по телефону отримали відповідь, що вони все перевірили, факт отримання нами більшої кількості готівки підтверджений і нам грошей не повернуть. На наше за-уваження, що касир мав не виймати купюри з пачки, а перерахувати готів-ку на рахувальній машинці, яка стоїть прямо перед її обличчям (що мало б було зафіксовано на відео), не звернули уваги! Тобто нашу скаргу передали до служби, яка фактично забрала нашу готівку!!!
Що ж, далі написали в Нацбанк, чекаємо відповіді. Довіра до не зовсім здорової банківської системи України підірвана остаточно! І це зроблено працівниками найбільшого та ще й ДЕРЖАВНОГО банку!
Ми маємо трьох дітей, одна з яких має інвалідність, та батьків, які мають жебрацьку пенсію. Я зараз через карантин вимушена працювати дистан-ційно по годині – півтори на день, але сплачую податки, за перерахування яких в держбюджет ДЕРЖАВНИЙ банк ще й бере комісію! До цього дня я не могла й подумати, що співробітники ДЕРЖАВНОГО банку України можуть так зухвало пограбувати нашу сім’ю!
Ми не дамо банківським співробітникам-шахраям нас грабувати! Підемо далі до суду
#шахрайствовприватбан-ку#пограбуванняклієнтівприватбанку#скарганадіїприватбанку#втратадовіридоприватбанку
Вже перевіряємо інформацію стосовно даного випадку. По результату вам надамо зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.