Некомпетентність
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Хочешь насолить человеку - оставь его номер в банке. В любом банке.
- +
- +21
- Станислав Косовцов
- 5 ноября 2020, 15:09
- #
Люди, перестаньте одухотворять банки и приписывать им положительные человеческие качества! Это неправильно! Банки — это не близкие друзья, не заботливые и любящие родители, и даже не преданные домашние животные. Вы чего?! С банками работает совершенно другой тип отношений. Мда, уж…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Ніколи не задумувалася про співпрацю з будь-яким іншим банком, окрім ПриватБанку! Ви що! Це ж найкращий, найдоступніший, найпоширеніший і просто найулюбленіший банк на всій Україні!.. Так було ДО… До того моменту, коли мені знадобилася допомога від мого улюбленого банку. Знаєте, це, наче дружити із кимось, але цей хтось дружить з тобою заради вигоди і не те що не допоможе при скрутному становищі, а навіть не попередить про небезпеку, яка чекає попереду. Точнісінько так само вийшло і з ПриватБанком. Сталося так, що в мене в березні 2020 року померла подруга. Вона(як виявилося через півроку мною ж) брала в ПриватБанку кредит і вказала мій номер телефону, як контактної особи. Я пам'ятаю єдиний випадок, коли мені зателефонували в березні через тиждень після її смерті і почали питати чи я знаю цю особу. Я пояснила ситуацію, а співробітник сказав, щоб хтось із її родичів звернувся до ПриватБанку. БІЛЬШЕ МЕНІ НІЧОГО НЕ БУЛО СКАЗАНО. І даремно. Тому що через півроку, коли я хотіла підвищити кредитний ліміт в улюбленому банку, тому що в мене виникли певні труднощі — мені відмовляли раз за разом. Згодом виявилося:
1) мій номер телефону прив'язали до іншої особи без мого дозволу, навіть не повідомивши
2) мене не повідомили, що я тепер у чорному списку ПриватБанку, оскільки я прив'язана номером телефону до особи, яка не сплачує кредит — І ЇМ ВСЕ РІВНО, ЩО ЦЯ ОСОБА ПОМЕРЛА — СУХІ ПРАВИЛА
3) мені довелося САМІЙ зв'язуватися із родичами померлої особи і просити, щоб вони надали ОРИГІНАЛ свідотства про смерть і тоді лише мене буде викреслено з чорного списку.
ТОЖ, постає питання, чому Я САМА маю вирішувати проблеми створені мені ПриватБанком, про які мене навіть не попередили?!?! Чому я маю витрачати свій вільний час і ресурси на пошуки оригіналу свідотства про смерть, коли мене навіть особисто про таку ситуацію не повідомили, і дозволу не запитали, щоб взяти мій номер телефону контактним… І на вирішення цього питання я витратила кілька місяців. Але досі, здається, в чорному списку банку, тому що спеціаліст ПриватБанку мав перетелефонувати стосовно вирішення мого питання ще місяць тому, але безрезультатно…
Р.S. Комісії за зняття готівки — звісно є; комісії при поповненні, при переказу будь-куди — більше не буває; кешбек — мізерний; спеціалісти, що в банку, що на гарячій лінії виголошують інформацію, яку я і так знаю, а стосовно відповіді на моє питання — ухиляються і починають «лити воду».
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Займаємось вашим питанням. За результатами вас буде проінформовано.