Безвідповідальність та відмовки Приват Банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Это нормально для примата!
Вот мне дятлы из IT отдела тоже подарочек подвезли.
Раньше про задолженность по РКО для ФОПа показывали при входи в приват24 для бизнеса (счет и сумму), сейчас это перестали делать и спрятали это в приват24 для физлица в разделе кредиты и счет для погашения задолженности можно узнать только через оператора.
П.с. про задолженность я случайно узнал, пытаясь изменить лимит на оплату частями.
Оповещений про задолженность нигде не видно было.
Очевидно приват меня пытался кинуть.
Вот мне дятлы из IT отдела тоже подарочек подвезли.
Раньше про задолженность по РКО для ФОПа показывали при входи в приват24 для бизнеса (счет и сумму), сейчас это перестали делать и спрятали это в приват24 для физлица в разделе кредиты и счет для погашения задолженности можно узнать только через оператора.
П.с. про задолженность я случайно узнал, пытаясь изменить лимит на оплату частями.
Оповещений про задолженность нигде не видно было.
Очевидно приват меня пытался кинуть.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Майже 2 тижні тому я звернулась в банк для оновлення реквізитів через зміну прізвища. Менеджер по роботі з фіз.особами люб'язно мені допомогла і все пояснила.
Наступним кроком була робота з менеджером, що працює з підприємцями.
Виконуючи мою заявку, менеджер красномовно спілкувався по телефону зі своїм другом Саньком, обираючи вигдні квитки на футбол. Тепер я знаю де краще купувати, кого не брати з собою на матч і як краще перепродати квитки. Через 10-15 хвилин мені повідомили, що все готово і протягом доби заявка буде розглянута.
Через добу ніяких змін не сталось. Я знову направилась до відділення де почула, що якимось дивним чином з'явилась неочікувана анкета, яку ніхто не заповнив. Скриплячи зубами, я поставила 2 підписи і знову пішла в очікуванні зміни реквізитів через добу. І татаааан! Знову ніяких змін.
Телефонуючи в службу пітримки 3700, я постійно чула, що не була пройдена актуалізація данних і мені потрібно звернутись до відділення. Потім мені казали, що заявка приймається протягов 5-ти діб, потім, що у них технічні збої, потім що збої на якомусь державному ресурсі. Відчуття, що у операторів наклеєний поруч стікер з відмовками. Все це я вже сприймала з посмішкою. Один з операторів допомогла мені заповнити заяву онлайн про всякий випадок (не знаю, чи на щось воно повпливало).
Пішовши втретє, вже до центрального відділення Приват Банку отримала відповідь, що заявка була подана лише через 3 дні після мого звернення і зараз на розгляді. Я почула олюблене: «Протягом доби реквізити зміняться. (С)».
Телефонуючи через добу до оператора, було виявлено, що нічого не змінено і що минула заявка таємним чином зникла а на заміну прийшла нова, що створена за годину до мого дзвінка. Згодом наступний оператор надав інформацію, що менеджер з центрально відділення надіслав заявку в службу підтримки, яка повернула заявку назад, адже сам менеджер має провести операцію.
І от йде одинадцятий день моїх розмов з операторами двічі, а то й тричі на день. Вияснення, що не так і чому нічого не змінюється і вислуховування історій які кожного разу приносять нову інформацію, що не в'яжуться з попередньою. Всі кошти, що мали надходити на мій рахунок протягом цього часу є недоступними.
Дякую, Приват Банк!
З раздістю вже розглядаю інші банки для співпраці і вкладів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.