Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ненадійність банку та байдужість працівників!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nataliadivchur 16 октября 2020, 13:28
Сьогодні, о 10:23 у Львові, на вулиці Сахарова я знімала гроші у банкоматі ПриватБанку. Перша операція пройшла успішно, а під час виконання другої банкомат просто завис! Я подзвонила у підтримку банку, спершу мене запитали чи я є користувачем банку, на що відповіла ні. Після цього чекала на з'єднання з оператором ПІВ ГОДИНИ! Ось, яке у вас ставлення до людей, які не приносять прибутку! Оператор навіть не змогла сказати чи взагалі чекати мені на повернення чи ні, і тільки після того, як я підвищила тон почала щось робити та дізнаватися! Карту мені ніхто так і не повернув і що з нею я досі не знаю! Чому не викликали майстра? Чому не вирішили проблему дистанційно? Чому не могли сказати, скільки часу чекати на повернення та чи взягалі чекати?! Несправність банкмату — проблема банку! Мені потрібна була моя карта тут і зараз! Карту я заблокувала та подала заяву на перевипуск, за що потрібно буде заплатити 40 грн. Я ВИМАГАЮ повернення коштів за перевипуск карти, оскільки стару я втратила по вині ПриватБанку! Мало того, що люди користуються вашими НЕНАДІЙНИМИ банкоматами, та ще й НЕ ОТРИМУЮТЬ належної ПІДТРИМКИ!
Нікому не рекомендую ПриватБанк!
Прошу з'єднатися зі мною для перерахування 40 грн за перевипуск карти або зв'язатися з моїм банком та узгодити те, щоб ці кошти не знімалися з нової карти ( як комісія за перевипуск )
Приватбанк
Ответ банка
16 октября 2020, 13:51
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для повернення коштів при знятті з картки іншого банку, вам необхідно звернутись до підтримки банку, що випустив картку. Зі свого боку банк, за зверненням власника картки, може підготувати пакет документів для надсилання претензії до Міжнародної Платіжної Системи. Терміни розгляду строго регламентовані Міжнародною Платіжною Системою і жодна зі сторін не може їх порушити.

Комментарии - 1

+
0
Shurik Linnik
Shurik Linnik
19 октября 2020, 12:28
#
Дуже неприємна сітуація, обладнання, як і самі фахівці цього банку, працює вкрай погано.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Ненадійність банку та байдужість працівників!