Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Просто розчарування.... актуалізація данних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AlonaSol 6 октября 2020, 18:04
Червень місяць, пролунав дзвінок від менеджера банку з проханням пройти актуалізацію данних з вибором або самостійно в приват24 для бізнесу або задопомогою спеціаліста. Ми обрали допомогу спеціаліста… Надали всі документи які запрошував банк і для себе це питання закрили. Приблизно тиждень тому знову дзвінок з банку з проханням перепідписати анкету тому що чернева дата в жовтні не проходить та надати форму довідку Сертифікації FATCA — W8 (яка протрібна тільки тим підприємствам в яких засновники, кінцеві бенефіціари і т.д. резеденти США). Що????? Ви сьогодні маєте на руках всі установчі документи компанії і не бечите, що там таких не має???? 05.10.2020р. рахунок заблоковано зсилаючись на постанову НБУ… анкета на обробці у співробітника крайній строк сплати заробітної плати 07.10.2020р… 06.10.2020р. знову зауваження по кінцевому бенфіціру, зіслались що ПІБ заповнене не так як в витягу (хоча написане буква в букву). Завтра має бути виплата з/п прискорити розгляд анкети, чи зможемо ми завтра користуватися рахунком, дізнатися просто не реально тому, що оператори «тупо» озвучують завчений текст не відхиляючись від нього ні в ліво ні в право. Скарга на
help@pb.ua теж нічого не дала оскільки на неї відповідають тіж оператори.
В мене питання: навіщо нам банк де працюють роботи? З ким в Приваті можна вести нормальний діалог? Ви сьогодні блокуєте роботу підприємства, на чиї плечі ляжуть штрафи та пені за прострочені платежі? Актуалізацію почали робити ще в червні сьогодні жовтень… Просто не має слів… Навіть не має до кого звернутися, ніхто з Привату «тупо» не реагує на проблему.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2020, 10:16
Згідно з Постановами НБУ № 351 / 417, які вступили в силу з початку 2017 року, і Законами N N 2121-III, N 1702-VII всі банки повинні отримувати і підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів: структуру власності і кінцевих бенефіціарів, фінансову звітність, додаткову інформацію про діяльність підприємства. У разі несвоєчасного отримання цих даних або в разі надання некоректної інформації, банки повинні, в першу чергу, припинити обслуговування таких клієнтів за кредитними програмами, а в подальшому взагалі розглянути доцільність продовження ділових відносин. На поточний момент ваша заявка в обробці.
Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам в вирішенні питання якомога швидше.
Сподіваємось, той факт, що ми чітко та точно дотримуємось вимог чинного законодавства та вимог НБУ, не вплине на нашу подальшу співпрацю.

Комментарии - 7

+
+57
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
6 октября 2020, 18:55
#
Избавьтесь от привата и будет вам счастье.
+
0
zig4free
zig4free
6 октября 2020, 19:25
#
Я перешел обслуживаться в монобанк.
+
0
abuzaind
abuzaind
6 октября 2020, 21:54
#
Юрлицо?
+
+15
zig4free
zig4free
7 октября 2020, 17:18
#
ФОП. Но вроде ничего особенного для юриков не нужно, поинтересуйтесь.

Ну вы видите сами, про приват уже много всякого накопилось на этом портале.

То что серьезная организация позволяет себе нарушать законы (смена тарифов в обслуживании).
А про тарифы уже надоело повторять.

Приват должен прекратить существование в том виде котором он есть…
+
0
AlonaSol
AlonaSol
6 октября 2020, 19:47
#
Проблема не вирішена!!!
+
0
AlonaSol
AlonaSol
7 октября 2020, 13:01
#
Ну по-перше в нас не має кредитів в ПриватБанку
по-друге ви заблокували рахунок підприємства з бездоганною діловою репутацією
по-третє заповненна анкета, завірені копії установчих були передані на відділння банку ще в червні місяці
по-четверте якщо наші документи пролежали у Вашого співробітника на столі до жовтня місяця то чому зараз ми маємо мати ВЕЛИЧЕЗНІ незручності
по-п"яте не звини підприємства виникла данна ситуація, і з Вашого боку не має жодних дій для того щоб питання було вирішенно як найшвидше
Ми зрозумінням відносимося до регламенту роботи банку, але Ви теж повинні зрозумінням відноситися до регламенту робити підприємств.Церез Ваші дії ми сьогодні понесли фінансові втрати.
Ми довірили Вам свої кошти та сподівалися на плідну співрацю. 
Дуже шкода, що клієнти підкреслю з «незаплямованою діловою репутацією» для Вас нічого не значать
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
7 октября 2020, 15:24
#
«Через Ваші дії ми сьогодні понесли фінансові втрати.» - если у вас есть пруфы, а не просто слова, то можете пробовать через суд компенсировать финансовые потери.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Просто розчарування.... актуалізація данних