Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не поважає клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Роман Чехов 30 сентября 2020, 14:20
Я кліент ПБ з 2005 року боргів або не закритих кредитів перед банком не маю. Маю тільки особисті кошти в банку. Але.
1) 01.09.20 року без будь якого попередження ПБ заблокував мою зарплатну картку та всі рахунки. В відділенні пояснили що мені потрібно пройти ідентифікацію(!!! А що вам заважало мене попередити???). Я приніс в відділення всі необхідні документи. Сказали що все гаразд, на протязі доби розблокують. Через три дні очикування мені вдалось через чат з'ясувати, що в мене нема реєстрації на матеріковой частині України, тому вони не розблоковують.
2) 24.09.20 року я приніс документ який підтверджує моє місто проживання на теріторії підконтрольній Україні. Мені знов пообіцяли за добу розблокувати картку. Але прошло вже 7 (сім) діб після подання документа. Картка досі не розблокована. Пояснення одне: «Ми робимо все можливе щоб вирішити ваше питання.» Пройшов рівно місяць як я не маю доступу до моїх особистих коштів.
3) Крім цього всього, заблокован доступ до Приват24 через компьютер. Навіщо це робити???? Слів нема, тільки вирази.
Оцінка 2 ( і це забагато) за обслуговування. Питання до ПБ — а як ви самі в цій сітуції себе оцінете?
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 15:13
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.

Комментарии - 4

+
0
MykolaA
MykolaA
30 сентября 2020, 14:38
#
«Але прошло вже 7 (сім) діб після подання документа.» - але йде лише 4 (четвертий) робочий день.
+
0
zig4free
zig4free
30 сентября 2020, 16:08
#
Все началось с того, что банк без предупреждения заблокировал доступ к картам/счетам.
Привычная практика все делать без предупреждения, тем самым нарушая ЗУ.
+
0
zig4free
zig4free
30 сентября 2020, 16:09
#
Автору так-же советую написать жалобу в НБУ.
Думаю скоро стрельнет, когда наберется критическое количество обоснованных жалоб.
+
0
MykolaA
MykolaA
30 сентября 2020, 20:10
#
«скоро стрельнет,» — и каковы ожидаются последствия выстрела? Ой! Лишат лицензии! Верняк!
ЗЫ: для справки; карточная оферта вне закона,, т.е. нет договорных отношений с клиентом. Банк исчезнет и никто не сможет подать иск. Все знают, но Никто не шелохнулся.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка