Обман Клиентов!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Филипп Филиппович
- 19 сентября 2020, 14:52
- #
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
=================
Самолёт та хоть у этой «авиакомпании» есть? Или она только билеты продаёт? Таким аферистам завидовал бы сам Остап Бендер, знавший 400 сравнительно честных способов отъема денег у населения.
=================
Самолёт та хоть у этой «авиакомпании» есть? Или она только билеты продаёт? Таким аферистам завидовал бы сам Остап Бендер, знавший 400 сравнительно честных способов отъема денег у населения.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Не так давно замовив авіаквиток через Приват24.Звісно ж при купівлі додатково оплатив страхування від затримки та відміни рейсу.(суть страхування: при затримці або відміні рейсу ПриватБанк, у разі сплати послуги страхування, гарантує повернути 100 відсотків від вартості квитка).І ось, декілька днів назад приходить лист від авіакомпанії, що рейс скасовано,і не тільки цей рейс, а всі рейси цієї компанії за кордон.Я звертаюся в ПриватБанк для повернення коштів, але там повідомляють, що ніяких коштів за білет вони не повертають, а повертається лише збір аеропорту у розмірі 172 грн.На мої запитання щодо страхування-оператори просто пишуть якісь шаблонні відмазки а потім закривають чат.Ось так.Завжди купував білети через Приват24, але після цього випадку буду обходити цей банк стороною.P.S. Шкода, що у відгук не можна додати скріни переписки з оператором Приватбанку і скріни сторінки купівлі квитка.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
Також, необхідно розуміти, що у разі відсутності оформленої послуги «Гарантованого повернення» при купівлі квитка, як у вашому випадку, дана послуга буде недоступна в разі відміни рейсу.
Ми завжди дотримуємось умов та надаємо послуги, якщо вони були оформлені клієнтом. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю.