Щось дивне коїться там
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 11 сентября 2020, 14:12
- #
Лимит в 9 тыс. - это еще нормально! Многим, вообще, в ноль ставят. :)
В даному випадку цікавий не розмір ліміту, а на лице один із факторів «відмова у перенесенні бізнесу до Привату» - дуже «дієвий» спосіб спонукання задля підвищення ліміту. Правду кажуть, «банк вже не той що колись».
Шановний Приватбанк!
Довіра до банку формується на основі сотень факторів! Один чи декілька з них виділяти було б не коректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення клієнтом про довіру. Зменшення рівня довіри на даному етапі не означає, що він буде таким і надалі. Активне заохочення, лояльність до клієнта та зменшення вірогідності витоку особистих даних клієнтів збільшує ваші шанси на підвищення рівня довіри в майбутньому.
Наразі після аналізу показників банку та «сотень факторів» я прийняв рішення про зменшення вашої клієнтської бази на одну особу! Дякую за довгі роки співпраці!
Довіра до банку формується на основі сотень факторів! Один чи декілька з них виділяти було б не коректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення клієнтом про довіру. Зменшення рівня довіри на даному етапі не означає, що він буде таким і надалі. Активне заохочення, лояльність до клієнта та зменшення вірогідності витоку особистих даних клієнтів збільшує ваші шанси на підвищення рівня довіри в майбутньому.
Наразі після аналізу показників банку та «сотень факторів» я прийняв рішення про зменшення вашої клієнтської бази на одну особу! Дякую за довгі роки співпраці!
Автору советую открыть кредитки в других банков и не морочить голову на счет привата. И открыть кредитку в альфа-банка, моно-банк, форвард-банке, о.банке и т.п. где условия намного выгоднее.
У меня раньше КЛ был 50тыс, сейчас 10тыс, у банка 100500 причин не повышать лимит обратно. Зато монобанк нашел причины предоставить КЛ в 50тыс + 50тыс рассрочки.
У меня раньше КЛ был 50тыс, сейчас 10тыс, у банка 100500 причин не повышать лимит обратно. Зато монобанк нашел причины предоставить КЛ в 50тыс + 50тыс рассрочки.
Поддерживаю данный комментарий. Не стоит себе морочить голову приватом.
«У меня раньше КЛ был 50тыс, сейчас 10тыс, у банка 100500 причин не повышать лимит обратно. Зато монобанк нашел причины предоставить КЛ в 50тыс + 50тыс рассрочки», - у меня почти аналогичная ситуация.
Автору можно только посоветовать прощаться с Приватом без лишних сомнений.
«У меня раньше КЛ был 50тыс, сейчас 10тыс, у банка 100500 причин не повышать лимит обратно. Зато монобанк нашел причины предоставить КЛ в 50тыс + 50тыс рассрочки», - у меня почти аналогичная ситуация.
Автору можно только посоветовать прощаться с Приватом без лишних сомнений.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Згідно даних УБКІ жодних прострочок не маю (також використовую кредитні картки в інших банках при потребі для бізнесу).
Також зазначу, що маю свій бізнес, зареєстрований в іншому банку, з оборотом більше мільйона на рік, частину цих коштів постійно використовува як власні через Універсальну картку.
Нещодавно почало коїтись щось дивне.
Місяць тому мені дзвонить менеджер по роботі з віп клієнтами та каже, що бачить, що я використовую великі кошти і тому пропонує перенести свій бізнес до них, описує всі можливі переваги. Я відмовляюсь, кажу що мене задовольняє мій банк і явних переваг в переході я не отримаю. На наступний день мені приходить смс «Після перегляду вашої кредитної історії ваш кредитний ліміт зменшено до 29000».
Ну зменшили й бог з ним, з моїми прибутками мені не критично хоча й неприємно таке чути коли маєш відмінну кредитну історію.
Живу далі. На наступний місяць мені дзвонить вже інший менеджер по роботі з віп клієнтами з тією ж пропозицією. Я знову відмовляюсь. І що ви думаєте? На наступний день знову приходить смс Після перегляду вашої кредитної історії ваш кредитний ліміт зменшено до 9000".
Йду до відділення, запитую, а що не так з моєю кредитною історією? Звісно ніякої відповіді мені не надали, все секретно.
На цьому все панове!
Не хоче банк заробляти на тих хто відмовляється вести в них свій ФОП! А мені не потрібні сміхотворні лімити, тому найближчим часом на одного клієнта у них стане менше!
Ми раді, що ви оцінили переваги користування нашими послугами та дозвольте пояснити, що кредитний ліміт на картку встановлюється та змінюється на основі сотень факторів. Один чи декілька з них виділяти було б не коректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком. Зменшення ліміту на даному етапі не означає, що він буде таким і надалі. Активне користування нашими сервісами збільшує ваші шанси на підвищення ліміту в майбутньому. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію детальніше.