Минфин - Курсы валют Украины

Установить

банк заінтересований в шахрайстві

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
userhome 3 сентября 2020, 11:07
Наприклад, не приходять SMS повідомлення для входу в систему клієнт-банк, звертаюсь на 3700 і отримую відповідь оператора — ви невірно входите. Питання як це? Усне звернення не реєструеться і відповідно нічого не робиться для надходження SMS.
Звертаю увагу що звернення на 3700 це повна «мурня» тому що є такий пункт договору
— 3.1.2.9.6. Клієнт несе відповідальність у повному обсязі за всі операції супроводжуються авторизацією, до
моменту письмової заяви Клієнта про блокування картки / рахунку / на рух коштів, номера мобільного
телефону на надання банківських послуг.
Відповідно, що коли немає письмового звернення то банк нічого не робить.
Звернувся письмово, але результата немає, SMS повідомлень немає, це напевно дуже складно відновити?
Робимо простий і логічний висновок всі кошти з рахунку забрати і в інший банк, бо такий банк це чисто шахрайский банк.
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2020, 12:10
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій. Для цього в банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Причиною неуспішної доставки смс на ваш номер телефону можуть бути різні фактори, в тому числі такі, які не залежать від банку. Щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
8 сентября 2020, 9:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Комментарии - 3

+
0
userhome
userhome
3 сентября 2020, 13:45
#
Заходимо в систему клієнт-банк - логін телефон + пароль все зашли. SMS з кодом підтведження немає.  
Хто надсилає SMS ?
Якщо банк надіслав SMS з кодом і код не введено то зайти в систему клієнт-банк не можливо. 
Що банку незрозуміло ? І що незалежить від банку ?
+
0
Jokets
Jokets
3 сентября 2020, 23:53
#
А то что банк смс вам отправит, но доставкой смс занимается ваш оператор + могут быть заполнена память на телефоне либо банк в вашем телефоне внесён список ЧС или самим оператором.
+
0
userhome
userhome
9 сентября 2020, 2:20
#
Якщо SMS не прийшла або не введений код підтвердження з любої причини зайти в клієнт-банк повинно бути не можливо. Що не зрозуміло Жокетам  ??? А зараз логін телефон + пароль все зашли і SMS з кодом підтведження немає взагалі. Всі звернення приватбанк ігнорує. Висновок банк заінтересований в шахрайстві.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.95
USD 40.7 41.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.95
USD 40.7 41.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / банк заінтересований в шахрайстві