Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не дотримання вимог обслуговування клієнтів під час пандемії

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
astoria63 28 августа 2020, 16:02
У відділенні 44, м.Київ працює один спеціаліст по обслуговуванні клієнтів. В черзі сидимо вже годину, але за цей час обслуговують тільки другого клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2020, 17:36
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями при зверненні до нашого відділення. Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Дозвольте нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Наші фахівці завжди раді допомогти.
У випадку, якщо у вас є зауваження щодо самого обслуговування — просимо написати нам в приватні повідомлення.

Комментарии - 1

+
0
Jokets
Jokets
29 августа 2020, 11:18
#
Расскажите, что нарушили?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не дотримання вимог обслуговування клієнтів під час пандемії